![]() |
pijn
Ik heb een vraag:
Als ik met mijn vriend seks heb, brandt het bij mij altijd heel erg en zijn penis past er eigenlijk ook niet in (dat gevoel heb ik tenminste) |
Ik zie geen vraag anders :P
- Goed voorspel is belangrijk (beetje oprekken zegmaar) - Ben je wel goed nat, anders gaat het schuren - Ben je voldoende ontspannen? |
Ik denk dat ik inderdaad meer moet leren ontspannen, maar dat brandende gevoel, dat heb k ook bv als ik op de wc zit soms...
|
Glijmiddel. Scheelt echt.
|
Ontpannen en als het dan nog niet gaat glijmiddel (weet niet of jullie condoom gebruiken want daar zit al beetje glijmiddel op he ;).
|
Het antwoord is ja. Dat is zo.
|
Het komt vaker voor bij beginners, maar het is zeker niet normaal, niet goed en ook niet iets wat er bij hoort. Dus doe er wat aan. Hij moet ook stoppen als het pijn doet, want het zal niet minder worden als hij doorgaat. Vaak is heel voorzichtig erin komen al genoeg, ook nog bewegen is echt teveel van het goede. Dat moet je echt rustig opbouwenen dat kan maanden duren.
Gebruik glijmiddel en speel ondertussen met jezelf, of laat hem het doen, of laat hem met je borsten en tepels spelen, als die gevoelig zijn, want jij moet wel opgewonden worden. Alleen maar pijn is niet goed en zo gaat het nooit over. Opwinding is daarentegen een geweldige pijnstiller, een geweldige ontspanner en een geweldige natmaker. Zijn schuld hoor. Had hij maar niet zo'n grote lul moeten hebben.... |
Citaat:
|
pijn is fijn.
|
Hell yeah
|
Citaat:
OT: Zoals al gezegd is, moeten jullie ervoor zorgen dat jij opgewonden genoeg bent en het bij jou erg nat en al een beetje opgerekt is. Als het namelijk niet nat genoeg is begint het inderdaad te schuren, waar je dan bij het plassen e.d. weer last van hebt. Gewoon het voorspel wat langer maken en dan komt het vanzelf goed (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oke vooruit dan, het is niet goed |
die vriend van je mot gewoon harder stampen, ben je er zo vanaf(Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |