![]() |
lichamelijk werk
Weet niet of ik het hier moet plaatsen. Maar ik wil graag meer weten over banen waarbij je veel buiten bent en veel lichamelijk werk doet. En dan het liefste iets van havo niveau. Dus geen bouwvakker ofzo, maar echt iets met een hoger niveau wat toch redelijk goed verdient.
|
Het leger is veel sport en buiten, maar kun je ook na je havo doen en onderofficier of zoiets worden.
|
tuindesigner.. :confused:
|
tuinarchitect, bomendokter, iets met milieukunde :)
|
zo iemand die bouwplaatsen aanstuurt? (projectmanager dan ofzo, op zo'n plek?)
|
@dwight88: uitvoerder. :p Maar daar heb je wel ietsje meer dan alleen havo voor nodig (denk aan iets als bouwkunde). :o
|
Citaat:
Tuindesigner of hovenier zou misschien wel kunnen. En verder lichamelijk werk binnen?? |
Trainer van wat voor team dan ook (dat kan zowel binnen als buiten - verdient alleen niet altijd veel, soms zelfs niets).
|
Citaat:
|
Wat dacht je van een sportopleiding, waarbij je sport en spel bedenkt en uitvoert? Dat kan op HBO niveau, sios is dat geloof ik.
|
Citaat:
|
Sportmanagement
|
archeologie
|
Cios is MBO. In Goes hebben ze wel een plus-variant, maar ook dat is MBO, alleen verkort voor mensen die havo of vwo hebben gedaan of al een mbo diploma hebben. ALO is wel HBO.
|
|
Citaat:
|
miss kun je gaan tippelen
|
Of even langs bij een ROC voor een beroepskeuze test.
|
Citaat:
|
Nou...je weet maar nooit wat er uit die test komt rollen!
|
Sportopleiding, en in de groenbranche zit ook veel...
Succes! |
M'n zusje doet de opleiding biologisch dynamische landbouw. Als je boer bent moet je best hard werken. Fysiek wel, buiten ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |