![]() |
Baretje!?
Hee allemaal! Ik had een superleuk baretje in de winkel gezien maar toen bleek het toch wel erg duur te zijn, nu dacht ik dat ik er zelf ook wel 1tje kon maken met een ontwerp van internet ofzo.. Maaar ik kan geen ontwerpen vinden via internet! Hebben jullie een idee? Xx
|
sorry, can't help ya
|
Iets van google ofzo, of je kan kijken of er bij startpagina.nl iets van een dochter-site is met dat soort dingen...
|
:zao:
Goed zoeken. ;) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jij was voorspelbaar, en ik heb jou gewoon geparafraseerd :nono:
|
Ik wil ook wel een leuk model voor een leuk baretje.
|
Ik was gewoon te lui om het plaatje op te zoeken, dus liet ik het maar aan jou over. ;)
|
ik denk dat je gewoon geen baretje moet maken.
|
Niet iedereen komt uit 't Gooi, Jet. ;)
|
probeer een barretje (y)
|
Misschien moet je een "barretje voor doornroosje" stichting openen en langs de deuren gaan..
|
Citaat:
|
DEZE site kan je helpen
|
Citaat:
|
Of je koopt een goedkoop exemplaar maar het liefst zie ik je lopen met een eigen creatie, dat staat meer voor lul (Y)
|
flauw flauw flauw... MISSCHIEN BEN IK WEL HEEEEEEEEL CREATIEF :o . Maar baretje op google doet het niet. Tenminste IK kan het niet vinden.. daarom vroeg ik het.. maar ik begrijp het al.. niemand kan het vinden.. bedankt;)
|
|
ga naar een stoffenwinkel en vraag of ze daar een patroon hebben. Maar ik denk dat een baret wel vrij moeilijk te maken is.
|
Koop de baret in jouw maat, trek hem over op papier of stof, breng de baret terug naar de winkel, en je hebt een patroon.
|
Of ga naar de army dump, cheap.
|
Misschien bij de vuilnisbelt op de hoek
|
Een legerdump daar hebben ze altijd wel tweedehands baretten te koop.
Nijmeegs Jopie bijvoorbeeld voor de mensen die in en om Nijmegen wonen of studeren (zoals ik) Maar in andere steden zitten ze ook. |
|
Ziet er eng uit die vent, maar ik ken 'm niet.
Wie is dat? |
Da's jamie Hyneman, van mythbusters. (Y)
|
Citaat:
|
:o
|
:d
|
... een baret ...
:nono: |
hoevaak wordt dit topic nog geupt?
Stop Zinloos Geüp! <insert lieveheersbeestje> |
Citaat: