![]() |
Wat is het meest verschrikkelijke irritante liedje voor jou op dit moment?
Ik nomineer Rihanna - Unfaithful. :mad: Waarom? De zeikerige kuttekst, stop met vreemdgaan als je er zo van slag van bent of dump je vriendje, simpel. Die stem. :| De clip. Het feit dat ik het al 1000x ongewild heb moeten aanhoren.
Goed, ja, een topic om je muzikale ergernissen te spuien, omdat ik er geen kon vinden en ik me erger. :) En jullie vást ook wel iets te noemen hebben. |
haar stem is vrij irritant ja.
|
Gnarls Barkley - Crazy kan ik echt niet meer aanhoren!
|
Guillermo en Tropical Danny - Toppertje
Aaaargh! Enne dat nummer van Paris Hilton, om het liedje zelf + persoon. |
Citaat:
Het zijn de grote clichés, maar irritant zijn ze. |
|
Citaat:
|
Die tekst van dat nummer van Rihanna is echt enorm pretentieus.
And I know that he knows I'm unfaithful And it kills him inside To know that I am happy with some other guy I can see him dying I might as well take a gun and put it to his head Get it over with I don't wanna do this Anymore Uh Anymore (anymore) Alsof het zo'n killerbabe is dat mensen vanwege haar dood willen. Die stoephoer kan niet eens articuleren. Kom nou. |
Citaat:
|
Rood van Marco Borsato, dat heb ik echt al te vaak aan moeten horen :(
|
Citaat:
Dat is er ook zo één. Nooit leuk gevonden, trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toppertje, boten anna, iets met wolter kroes/jantje smit. verder probeer ik mij zo weinig mogelijk met irritante liedjes bezig te houden
|
Citaat:
oh en ontopic: de bovengenoemde nummers, en die stomme clip van Keane met die achtbaan van camera-rails. heel Keane moet eigenlijk gewoon een nekschot krijgen. |
Dat vond de zanger ook soort van. Dus die is flink aan de drugs gegaan.
|
Citaat:
|
'stars are blind' van Paris Hilton vind ik zoooooo'n verschrikkelijk nummer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig dat niemand 'Smile' nog heeft genoemd, van Lily Allen. Ik vind het wel gaan, maar sommige mensen vinden dat nummer vreselijk.
Ik vind op dit moment alleen Unfaithful irritant. Gewoon omdat het liedje nergens over gaat + 1000x gehoord. |
die 'crazy' :mad:
maar gewoon alles in de top 40 denk ik, omfg |
Citaat:
|
Citaat:
En heel Keane mag heel hard dood idd. (n) |
Die van Rihanna jah (n) !!
|
Alles van Jan Smit, Frans Bauer, 50 Cent en meer van dat paupere gedoe
|
het deuntje van de bas 35698keer
|
Lily Allen met Smile.
|
i wish i was a punkrocker with flowers in my hair.
|
Citaat:
GRUHKLJNSI CHJIMMM IOPJHJEF(D&dgfggg*** |
Citaat:
|
owja.
# I LIKE THE WAY YOU SAYS SO MUCH. I LIIIIKE THE WAAAY YOU MOOOOOVE. en geen engels kunnen en een waardeloos accent hebben. daar moet je frans voor zijn. |
Citaat:
|
Alles behalve Tropical Danny & Guillermo want dat zijn de enige helden die nu nog in de top 40 staan.
|
Citaat:
|
Rood van Marco Borsato. Mijn zusjes zijn er gek op en draaien het de godganse dag. En dat Hamtaroliedje komt ook dicht in de buurt, want daar zijn ze, zo mogelijk, nog gekker op. (y)
|
Citaat:
crazy moet kapot van gnarls |
I like the way you move. In het begin lijkt het net alsof Herman het zingt, zo slecht
"but most of all, yeah most of all...." (n) :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dennis - No Can Do
Fergie - London Bridge en al het bovenstaande. |
Citaat:
|
Get ready:
Toppertje! Living on video - Pakito Boten Anna Hips don't lie (daar ben ik inmiddels mee doodgegooid) Sexy Love- Ne-yo From Paris To Berlin - Infernal Eingelijk zo goed als alles uit de top 40. |
Citaat:
|
dat nummer met die boot! gvd!
|
Rihanna wederom.
Ik kan haar zeikstem en die dwaze gezichtsuitdrukking echt niet uitstaan. En van dezelfde categorie, een klein negertje die verdrinkt in een bontjas in een soort van skigebied en jammert: "cause i'm so sick of lovesongs, so tired of teee-eeee-eeears, so sick of wishing you were still heee-eee-eere" "why do i turn on the radio" kots kots kots |
stop met tv kijken en radio luisteren en je leven wordt een stuk prettiger
|
Citaat:
|
mary j blige die een nummer van u2 grandioos toetakelt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |