![]() |
voetbalschoenen
hoi. ik ben begin dit jaar begonnen met voetballen. Speelde eerst op de adidas predator. Daar kreeg ik dus flinke blaren van achter mijn hakken. Later dus toch maar andere schoenen gekocht. Gisteren de eerste wedstrijd van het seizoen weer gespeeld op nike vapor junior schoenen (tja kleine voeten he) Ik voetbal ondertussen hier alweer op vanaf maart ofzo, maar op deze schoenen heb ik dus precies hetzelfde probleem. Ik heb de schoenen in een bak water gegooit. Ik heb al vaseline achter mn hakken gesmeerd. Draag behalve mn voetbalsokken ook nog een paar sokken dr onder omdat volgens de trainer dat nog wel eens het probleem kon zijn ivm schuren, maar helpt als nog niks. Heeft iemand tips voor mij hoe ik dit op kan lossen? Zou heel mooi zijn, want met blaren voetballen voelt toch niet zo lekker eigenlijk.
|
Pleister erop.. bij mij lost dat het altijd op :)
|
Ook al geprobeerd. Dat werkt ook al niet :s.
|
gaat gewoon over. Hebi k ook altijd als ik schoenen koop om mee te voetballen. eerst weekje blaren etc en daarna nergens last van
|
Misschien helpt het als je de plek waar je die blaren krijgt en een stuk eromheen met leukoplast afplakt.
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk heb je ze de hele zomerstop niet gedragen?
Dan moeten je voeten misschien weer wennen. Van nieuwe schoenen krijg je in ieder geval ontzettend gauw blaren. Had ik ook begin dit seizoen. Pleister op gedaan, en gewoon verder gegaan met dezelfde schoenen. Na een paar trainingen had ik er geen last meer van, nu zitten ze als gegoten. Je voeten moeten zich gewoon even instellen op nieuwe schoenen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |