![]() |
[Bol.com] Garantie?
Ik wil een MP3speler kopen bij bol.com (Creative Zen Sleek), maar ik kan niets vinden over garantievoorwaarden. Weet iemand (zeker?!) hoe lang garantie erop zit en waar ik dat kan vinden? Dank!
|
Beter lezen:
Garantie: 1 jaar Nederlandse fabrieksgarantie staat gewoon op de pagina van het product, net boven de meningen van mensen en onder de plaatjes. |
Gaar, of ik ben ECHT scheel, of het staat er bij mij echt niet. :|
Edit: never mind, gevonden. Sorry. :o |
Mja, 't staat een beetje raar bij de afmetingen van het toestel inderdaad :D
|
Maar de EU heeft garantie van 2 jaar normaal, dus europese norm, dus zowiezo 2 jaar ...
|
Eh, waarom staat er dan 1 jaar? Kunnen ze daar niet van afwijken als klant akkoord gaat?
Ik zit er trouwens aan te denken om m bij n winkel te kopen (Dixons) en verzekering bij af te sluiten, mocht ik m stukflikkeren ofzo.. |
Citaat:
En hier zie ik ook vaak dat garantie maar 1 jaar is zogezegd van winkel uit, maar wettelijk gezien heb je de 2 jaar en als het ooit voor rechter moet komen geldt de 2 jaar dan... |
Ja, als het voor de rechter moet komen, haha van dat geld koop ik liever een nieuwe mp3speler. :p Maarre, thx iig voor de info!
|
Citaat:
Maar natuurlijk weet ik wel niet in hoeverre die Europese norm in Nederland een wet is of niet enz. Maar bon, veel succes ermee. |
Citaat:
de enige wet in NL is dat een product 'een redelijkerwijs te verwachten levensduur' zal hebben. Dat kan voor sommige dingen -veel- korter zijn dan voor andere. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |