![]() |
telefoneren ?
Ik heb een meisje leren kennen , een maand geleden denk ik ( op een feest , en dat meisje zat samen met vrienden van een vriend van me ) , ik heb heel even met dat meisje gesproken , echt een tof en mooi meisje.
Daarna heb ik ze nooit meer gezien, maar ik weet dat ze in de buurt woont en heb via een vriendin haar nummer. Als ik haar bel , wat moet ik dan zeggen ? Van wie heb ik het nummer ? " Hey , ik ben het , weetje , maand geleden blablaa .......... , " Wie ?? " ! Bah kweet niet wat ik moet doen wat ik moet zeggen etc etc , maar ik wil ze echt beter leren kennen xD En op msn fzow komt ze nooit online ( heb die msn via vriendin ook ) xD Serieuse reacties pls !! niet gwn van , gwn doen ! ^^ |
Hoi, ik heb je gezien bij zus en zo feest, en ik vroeg me af of je een keer een kop koffie of thee met me wilde gaan drinken?
|
Citaat:
en wat je ook moet doen is beter en duidelijker typen. |
Gewoon bellen :p. Als zij jou ook nog in gedachten heeft, zal het gesprek vast wel lopen. Stel voor om iets samen te gaan drinken ofzo.
En als je merkt dat ze echt niet meer weet wie je bent, heb je kennelijk geen indruk gemaakt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zelf zou niet bellen maar proberen om elkaar nog een keer te zien dmv een wederzijdse vriend/vriendin. Dan is het niet zo geforceerd en als het niet klikt dan is daar altijd nog die andere persoon.
|
pls blijf ontopic ^^
|
Citaat:
Dus je moet haar niet opbellen zolang je het nummer niet rechtstreeks gekregen hebt. Zeker als je dan ook nog een maand hebt gewacht moet het allemaal nogal apart overkomen. Is het niet veel handiger om bijvoorbeeld iets te organiseren (feestje/film weet ik veel wat) waarbij je aangeeft bij die vriendinnen dat ze haar moeten meenemen. Dan kan je namelijk even normaal met haar praten en kan zij jou haar nummer geven nadat jij daar zelf om hebt gevraagd. Dat maakt een veel leukere indruk dan de stalker achtige actie die je nu op poten zet. Hoor je het al zeggen? Ik ben Kous van dat feestje bij Jan van een MAAND geleden.. geen goed idee. |
Onzin. Ook al is het een maand geleden, boeiend. Heb je op dat feestje wel écht met dr gepraat? Ze is je hoogstwaarschijnlijk niet al lang & breed vergeten? Dan zou ik gewoon bellen, ik zou het vleiend vinden denk ik. Maar zoals ik al zei, dan moet je wel zeker weten dat ze nog weet wie je bent. Je moet wel een bepaalde indruk achtergelaten hebben, anders zou ik idd nog even een gelegenheid afwachten om die indruk alsnog te maken (en dan zou dat feestje/filmpje-idee van smokin' opzich wel een goede optie zijn)
|
Smsje sturen kan ook. Reageert ze erop, kan je altijd nog bellen. Hoewel bellen weer wel directer is en je niet zit te wachten op een antwoord. Dus tis maar niet wat je wil. Ga je haar bellen, spreek dan af om wat te gaan drinken. Je kan ook gewoon zien of je nog een keer met haar en vrienden uit kan. Zo kan je nog es met dr praten, en als het dan gezellig is, is het ook minder vreemd dat je haar belt/smst.
|
Niet iedereen voelt zich gestalked als een vriendin aan iemand anders zijn of haar telefoonnummer heeft doorgegeven en die persoon belt vervolgens. Het is maar een telefoontje hoor, is niks bedreigends aan.
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon niet bellen, nooit bellen en dan angstig in een hoekje kruipen van je huis, huilend en dan maar hopen dat ze je daar ooit vindt.
|
Ze zal je creepy vinden als je haar nummer hebt terwijl je haar niet kent.
Of je hangt de macho uit die met veel moeite het nummer heeft gekregen van het meisje waar hij op slag verliefd op was. Hoewel hij dit niet laat blijken is het duidelijk dat hij iets bijzonder heeft en het ontmoeten waard is. Haar vrouwelijke intuitie kan de man niet weerstaan en uiteindelijk wilt ze hem zo graag... Maar zoiets werkt alleen als je meer dan 100 boeken van de Harlequin bouquet reeks heb gelezen. |
Dat hierboven allemaal, of de volgende aanpak:
Eerlijkheid: *tring tring, bel bel* - je vindt haar leuk - vroeg nummer aan haar vriendin (had die vriendin waarschijnlijk niet gegeven als je onguur was, wat dat betreft ben ik het ook niet eens met de noemer 'stalker actie'.) - durfde niet te bellen *stotter stotter stotter*, noch het nummer te wissen. - schraapte alle moed bij elkaar - en natuurlijk, het is een vrouw, dus je vraagt niet iets van wat ze vindt, maar wat ze (ervoor) voelt;):p - doet voorstel voor iets leuks (en als dat je lukt om een date te regelen, moet je nog maar een topic openen, want er zijn duizenden ideeën leuker dan slechts zomaar ergens wat gaan drinken of bioscoop) Geloof me, in 99% van de gevallen vindt iemand het leuk om een telefoontje van een aanbidder te ontvangen, of ze daarop ingaat is een tweede, maar blij zal ze vrijwel zeker zijn(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou eerst een smsje sturen, dat gaat stotteren tegen en je kunt langer nadenken over wat je erin zet in plaats van direct op iemand te moeten reageren. :)
|
Vertel haar dat je als 1337 h4xx0r alle naabs dik pwnt, ze is vast onder de indruk.
xD. |
Probeer gewoon 'toevallig' een meet&greet met haar te regelen. Vraag aan haar vriendinnen om haar mee te slepen opstap, waar jij dan ook toevallig bent, dan raak je aan de praat. Kun je haar nummer vragen, waar ze woont etc en als het lekker gaat aanbieden haar thuis te brengen en voilà (y)
|
Bel maar gewoon, het heeft wel iets liefs.
|
Citaat:
|
Misschien kan je der beter een mailtje sturen, of een smsje, het is minder persoonlijk. Maar ergens ook wel weer leuk, dat maakt het voor haar ook makkelijker om nee te zeggen, als dat het geval zou zijn ;)
En jij hoeft niet te gaan stotteren, en als ze je afwijst, kun je dat gewoon lezen en laten rusten. Ideaal dus, ergens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ik ben een vrouw en moet me toch bij Smokin' aansluiten :o.
Natuurlijk is het vleiend als een jongen die je leuk vindt je al dan niet stotterend opbelt, maar ik zou het ook een beetje raar vinden en niet zo goed weten wat ik ermee aan moest :o. Misschien ligt het eraan dat ik aandoenlijk niet aantrekkelijk vind. |
Als ik zou bellen , zou ik gwn zo zenuwachtig worden en zweten dat ik gwn niet meer zou weten wat te zeggen :p dan heeft ze een heigend persoon aan de andere kant van de lijn xD wat zou dat dan zijn ^^ .
Maar als ik een sms moest sturen wat schrijf ik erin . Jullie kennen de situatie, zet je sms talent eens aan het werk , en schrijf een perfecte sms ^^ xD |
Jij kent de situatie beter, blijf jezelf en maak je eigen sms!
|
komaan little help :p pls
|
Heey, ik heb een maandje terug met je staan praten in ......... met wat geheugensteuntjes. Je lijkt me een leuk meisje :) zin om een keer wat af te spreken?
|
daar kan nog een hele kwak bij :p
more pls more !! :p iedereen zijn inbreng ^^ haha pls ^^ thx allot :p thx cookie (y) |
Ik zou proberen niet jezelf te zijn.
|
dat probeer ik nml altijd ^^
|
Doe 1 sms van 8 delen, das grappig:P
maaruhm, smstalent? ik kan wel een heel dichtwerk bedenken waarbij ik het hele alfabet afga (a voor aantrekkelijk, b voor beminnelijk, c voor charmant etc) Of Shakspeare gaan citeren (y) zoek een mooie sonnet uit, en stop die in je sms (altijd beter goed gejat dan slecht bedacht) maar je kan me ook voor 60 euro per uur inhuren voor jouw sms:cool::p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |