![]() |
Spellen zoals "a bugs life" & "Rayman"
Hey ik zoek spellen zoals a bugs life en rayman. Ik wil graag "a bugs life" spel maar kan nergens vinden op het internet (demo). Ook wilde ik jullie vragen naar een goede oude horror spel die op een "AMD 2200+, 256MB ram & Geforce 4MX 420" draait. Hebben jullie de namen van de spellen? De leukste oldskool horror game
Ik hoop dat jullie me kunne helpen. |
hmm the thing ?
|
Citaat:
|
Het speltype van spellen zoals rayman en "a bugs life" noem je "Third Person shooter", "Third Person Platform" of "Third Person Adventure".
De TombRaider serie zal je dan ook wel leuk vinden. Een leuke fps horror spel, die hopelijk je pc kan draaien is, clive barkers undying. |
Croc
Pandemonium Super Mario ;) |
Resident Evil
Silent Hill Fear Effect Clock Tower Shadowman Allemaal leuke horrorspellen. Niet noodzakelijk ook allemaal meesterwerkjes, maar toch zeker goed te spelen. |
Citaat:
|
Scratches, misschien?
|
Hoe is Rayman een shooter?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
De N64 is zo'n beetje het enige platform waar hij niet op verschenen is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind het grafisch mooi, maar heb me broek schoon gelaten. Nee, ik moet het dan echt van de sfeer/geluid hebben, dus dan zit ik met undying wel goed. Vooral als je je hifi-systeem aan je pc sluit, unyding start en voor het eest de eerste howlers ontmoet. (Ennuh Undying draait op de motor van unreal tournament classic) FEAR heb ik veel van gehoord maar persoonlijk geen tijd gehad om ermee te spelen. Thief 3(en oudere delen)(filmpje) hebben ook een goede sfeer/geluid/grafisch, geen horror maar wel een leuk (first- en) third-person spel waar je dingen op moet lossen. |
Citaat:
|
Kheb The thing, hartstikke leuke spel, heel eng. Zijn er nog van die zulke spellen? Kheb de anderen spellen geprobeerd die hier genoemd werden maar trok me nie echt aan. Liefs zou ik meer van die grote namen wille hebben die op me pc kan draaien.
Ik kan me nog herinneren toen mijn PC echt high end gamesysteem was dat er nog grote namen spellen waren zoals The thing maar ik kan niet op die namen komen. (Horror games eh) bedankt dat jullie me graag helpen Post Mortem, si een leuke spel. mooi verhaal. eingelijk nog niet gespeelt maar vraag me af of het op mijn pc zal draaien,maybe met low settings? En is Obscure ook een PC game? wat zijn de systems specs va ndeze game? en jullie ervaringen, ook zoek ik ook meer tienershorror games Btw, wat ik nog wou vragen, zijn er nieuwe DBZ of naruto spel voor de PC? zoja hoe heet het? |
Phantasmagoria I en II zijn wel typische horrorgames. Hoe slecht die games eigenlijk ook zijn.
|
nog mensen die met goede namen kunnen komen plz?
|
Blood 2
edit: die andere zijn té oud :P |
Silent Hill
|
postal 2 (niet horror maar wel ongelovelijke lol, rofl ;) )
|
Nog meer namen plz? Goeie realistish horror spellen?
|
croc
jak & Daxter Ratchet & Clank Crash Bandicoot geen idee voor welk platform ze te krijgen zijn maar ze zijn wel allemaal briljant |
The 7th Guest is heel oud (1993), maar wel 3D en erg leuk om te spelen. Horror-puzzel. Opvolger the 11th Hour is ook wel oké (Y)
|
Houd het ontopic svp.
|
Citaat:
|
Nocturne was altijd wel leuk. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |