![]() |
Nieuw pedaal aan puin, hoe ?
Best mensen,
Ik heb afgelopen Zaterdag mn nieuwe pedaal ontvangen. Hij deed het perfect tot op vandaag. Gekke geluiden kwamen er uit (te vergelijken met dolfijn geluiden... :s ) Hij deed van alles maar in iedergeval niet wat ie moest doen. Het andere pedaal die wel functioneert die deed het daardoor ook dus niet. Ik heb het 1 en ander uitgeprobeerd. En de pedalen ook los uitgeprobeerd en ook op verschillende versterkers uitgeprobeerd. Conclusie: pedaal kapot... Hoe kan een pedaal nu in vredesnaam kapot gaan ? Ik bedoel, die dingen kunnen toch wel tegen een stootje ? Het gaat om een Electro Harmonix Small Clone pedaal. Ik heb em via het internet in Duitsland gekocht. Ik hoor nog weleens van die verhalen dat TPG nog al slordig omgaat met hun pakketjes maar dat zal het toch niet zijn ? Hij was stevig verpakt enzo. Is die nu gewoon verrot aangeleverd ofzo ? Voor zo ver ik weet heb ik er niets verkeerds mee gedaan. Iemand hier die denkt een verklaring voor dit te hebben ? :confused: |
Niet om het een of ander maar gebruik je batterijen?
|
Gaaf, dolfijngeluiden. (y)
|
Citaat:
Hoezo ? Levert dat problemen o.i.d. op ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je ziet hoe zien mini circuitje in elkaar zit dan weet je genoeg. Maak m eens open.
|
Naah het lijkt me niet zo heel verstandig om em open te maken aangezien er nog garantie op zit. Maar ik heb contact opgenomen met de leverancier en ik heb em zojuist ook opgestuurd. Als het goed is ontvang ik een nieuwe eind deze week.
|
Openmaken is 4 schroefjes losmaken, maargoed hij is al weg.
|
Lijkt me sterk dat je een electro harmonix pedaal met zulke behuizingen snel kapot krijgt. Mooi dat je er nog garantie op hebt (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jorge el curioso. zegt:
Is het hip om de user botulismf te quoten? :( |
Citaat:
|
Jorge el curioso. says:
Dadelijk win ik nog de 1 of andere user van het jaar-verkiezing. :( |
mijn stem heb je (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oi !!
Stop es met het verkrachten van mn topic ! :D Ik heb mn pedaal terug gestuurd. Verzendkosten worden vergoed door bedrijf. En ik krijg een nieuwe ! :) |
gaaf
|
Dan is dit topic toch alleen nog maar geschikt om het te verkrachten?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |