![]() |
Begin met hardlopen!
Zeker nu school weer begint, een goed voornemen!
Het is zomaar een impulsieve actie, maar start het topic toch, wie niet waagt... Ik houd heel erg van hardlopen, ben er dan ook erg enthousiast over. Hardlopen heeft erg veel voordelen, en relatief weinig 'nadelen' ten opzichte van andere sporten. (Snel vooruitgang, goede conditie, kan altijd en overal, enz) Nu zijn er héél vaak mensen die willen beginnen met lopen, maar de motivatie net niet kunnen opbrengen. Ze beginnen een goede actie, maar maken deze niet af. Haken halverwege af, enz. Nu leek het mij leuk om deze mensen digitaal samen te brengen... Dus, wie lijkt het leuk om te beginnen met hardlopen, gaat de uitdaging aan, en probeert het... En vind het leuk om elkaar te motiveren... e-mail: merel_stoffers@hotmail.com |
Sorry, mijn hart ligt bij het edele Nordic Walking.
|
Ok, lieve forumbazen, ik vind het terecht en logisch dat mijn off-topic-reply werd verwijderd, maar ik vraag mij oprecht af wie er denkt dat Bob wel serieus was met zijn Nordic walking :D :cool:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1415421
Kijk dan hier :cool: genoeg motivatie daar (Y) |
Citaat:
probeer anders www.starttorun.nl Nike en Run2Day zijn je al voor ;) |
Ok .. ik doe met je mee ... heb paar jaar geleden wel gelopen, maar vind het wel weer s tijd om weer te beginnen.
|
Ik was begonnen..
Maar ben ondertussen ook alweer gestopt. De buikspieroefeningen hield ik 3 weken langer vol :) daar was ik dan wel weer trots op |
Ben al 3 weken bezig en hou het ook makkelijk vol. Ik vind het gewoon leuk :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |