![]() |
Fall season 2006: Jouw schema.
Jawel, voor de mensen die veel series downloaden en ze gelijk met Amerika/Engeland/enz. volgen: het nieuwe TV-seizoen komt er weer aan! Welke series ga jij weer volgen, welke nieuwe series lijken tof (en waar gaan ze over? suggesties voor leuke series zijn altijd fijn) en wanneer begint het allemaal? :)
--- How I met your mother (s2), maandag 18 september, 8.30ET (CBS). Degrassi: The next generation (s6), vrijdag 29 september (The-N). South of Nowhere (s2), vrijdag 29 september (The-N). The OC (s4), donderdag 2 november, 9.00ET (FOX). |
Ben er nog niet helemaal uit, wil eerst nog een paar nieuwe series zien en even me oordeel vellen.
Prison break - 21 augustus ( seizoen 2) Weeds - 14 augustus (seizoen 2) Vanished - 21 augustus (nieuw) Justice - 30 augustus (nieuw) Studio 60 - 1 september (nieuw) house - 5 september (seizoen 3) Survivor - `14 september ( seizoen 14) Two and a half men - 18 september (seizoen 4) CSI Miami - 18 september (seizoen 5) Smith - 19 september (nieuw) Criminal minds - 20 september (seizoen 2) Close to home - 22 september (seizoen 2) Numb3rs - 22 september ( seizoen 3) Heroes - 25 september ( nieuw) Runaway - 25 september (nieuw) Gilmore girls - 26 september ( seizoen 7) One tree hill - 27 september (seizoen 4) Smalville - 28 september ( seizoen 6) Supernatural - 28 september (seizoen 2) Everybody hates chris - 1 oktober (seizoen 2) Veronica mars - 3 oktober (seizoen 3) Lost - 4 oktober (seizoen 3) 30 rock - 11 oktober (nieuw) Las vegas - 20 oktober (seizoen 4) En dan nog 3 keer law and order, sopranos, the shield, entourage, americas next top model, the amazing race. Maar weet niet waneer deze weer beginnen Maar meeste series spaar ik op en kijk ik als er kerst stop is. anders heb ik helemaal geen leven meer :) En ik werk nu weer bij benzine station voornamelijk de nact dus kan gelukkig ook dan kijken. |
Ik heb nog geen nieuwe series kunnen ontdekken die ik de moeite waard vind om vanaf t nieuwe seizoen te gaan volgen, dus t blijft bij mijn oude rijtje:
Law and Order SVU: 19 sept (seizoen 8) Dus al best snel Puta! :):) One Tree Hill: 27 sept (seizoen 4) Grey's Anatomy: 21 sept (seizoen 3) Desperate Housewives: 24 sept (seizoen 3) Gilmore Girls: 26 sept (seizoen 7) South of Nowhere: 29 sept (seizoen 2) Wat leuk dat jij dat ook volgt IYR!! (y) Veronica Mars: 3 okt (seizoen 3) Lost: 4 okt (seizoen 3) The L Word: 7 jan pas :( dus die telt niet echt mee...(seizoen 4 trouwens) Het valt mee eigenlijk...Charmed en Will&Grace zijn afgevallen, dus er blijven maar 9 series over... Heel misschien ga ik toch wel vanished volgen, ik hou wel van dat soort series en aangezien ik er nu 2 minder volg, mag er best wel weer wat bij :p |
Citaat:
pb, doe ik :) ik ga house 1,2 kijken en dan wrs drie :p mss doe ik ook vast gilmore girls, desperate housewives, lost :o oth en oc, was ik mee gestopt helaas :p maar mocht ik niks te doen hebben, doe ik ze wel opnw ofzo :o oh, en ik wilde mss GA gaan kijken vanaf 1,2 en dan 3 |
Citaat:
Ben vooral benieuw naar heroes dat moet de topper worden van dit jaar :) |
Citaat:
En ik heb geen schema. :mad: |
En ik maar denken dat ik veel volg met mn 3 a 4 programma's die ik echt NIET wil missen :D
|
Citaat:
|
CSI Las Vegas
ER Scrubs America's Next Topmodel Simpsons en Southpark :o Bones + bovenstaande |
Citaat:
&Idd L Word in januari pas. :( Daarom staat ie ook niet bij 't lijstje, das geen fall season meer. &Ik ga die nieuwe series die puta_madre noemde eens checken, de beschrijving, kijken of er wat leuks tussen zit. (y) |
Citaat:
Samen zijn ze wel leuk idd :) @Puta: Wat is Heroes voor iets?? Misschien wel de moeite waard als ze er zoveel van verwachten :) @Soija: GA móet je gewoon ff gaan kijken! Dat is echt geweldig gewoon (y) Zeker te weten dat je er een verslaving bij krijgt! |
Citaat:
edit: laat me weten als één vd nwe series gaaf is :p |
Citaat:
En Milo Ventimiglia speelt mee (Jess uit Gilmore girls) dus dat is ook al een pluspunt. Maar met de rest van de nieuwe series is het altijd maar even afwachten hoelang ze blijven. vorig jaar meer dan de helft werd gecanceld binnen het eerste seizoen :) Stukje over heroes :) The drama tells the story of people who "thought they were like everyone else... until they woke with incredible abilities".[1] A Japanese salaryman discovers that he can manipulate time and space. A struggling New York artist can paint the future but only whilst he is using heroin. A discontented police officer in Los Angeles can hear the thoughts of others. A high school cheerleader discovers she recovers from any injury and a single mom realizes she has "a powerful alter ego". The premise is that these people have a role in "saving humankind". According to the NBC website,[1] not only do the characters discover what having superpowers means to them, but also uncover a larger picture of the origin of their superpowers. The characters eventually become involved in each other's lives as they attempt to evade the series antagonist. The antagonist wishes to harness their "super DNA" for his own ends. Together, they must find a way to save the world.[2] |
Citaat:
en milo ventimiglia is cool :cool: (y) |
Citaat:
|
Hm, Heroes klinkt opzich wel leuk, maar t doet me zo denken aan Smallville...door die superkrachten enzo ;)
Maar t is ook een heel klein beetje Charmed-achtig, door het redden van de wereld en elkaars krachten bundelen enzo, dus misschien toch wel de moeite van t proberen waard... |
Heroes klinkt leuk, komt dat hier ook op de tv?
Met al die download series heb ik niets, want ik kan dat niet. Mijn verbinding is al heel sloom meestal en als ik dan ook grote filmpjes ga downloaden lukt het helemaal niet. Ik ga Numb3rs kijken dat lijkt me tof. En um verder de standaard net 5 avond met GG en weet ik wat. Prison Break ga ik weer volgen. CSI kijk ik meestal ook als ik eraan denk. En dat was het wel denk ik, ben niet echt een diehard serie kijker ofzo. |
Citaat:
Maar ik denk niet dat het een serie is voor NL, t zou alleen binnen de doelgroep van Net5 passen en die hebben op t moment al zoveel series voor jongeren, dat ze denk ik voorlopig geen nieuwe series meer gaan uitzenden. De meeste series die ze nu hebben zitten namelijk pas in seizoen 1, 2 of 3 (sommigen 4), dus die gaan allemaal nog wel ff door, zolang de kijkcijfers goed blijven... |
Veronica Mars
Gilmore Girls Scrubs Americas next top model The OC Desperate Housewives En Project Runway, maar dat is al begonnen. |
Gilmore girls
THe oc The 4400 Reba Miami ink Inked Chris Angel Mindfreak Justice Vanished Prison Break The Amazing Race AMerica's next top model en als ik nog wat interessant vind * mochten er mensen zijn die toevallig eps van: flip that house,little people big world,what not to wear, hebben gevonden.. dan moet je me ff pmmen |
Citaat:
Is dat leuk? :) |
jaaa echt wel
al gaat inked meer over alle beizaken en miami ink echt meer over t tattoeren en co.. maar ik vind het leuk om naar te kijken !!!!! ( en vooral omdat ik dizzle op myspace heb :D) en van miami ink heb ik Kat von D alleen minder van alle 2 de shows is.. dat de mensen die je ziet.. allemaal auditie hebben gedaan en betaald krijgen verder bij miami ink wonen Chris en kat niet in miami.. ze hebben hun eigen shop in LA en komen alleen naar Miami om de show op te nemen dus dat maakt het allemaal wat minder maar het is leuk genoeg om naar te kijken !!!!! |
Miami ink is super alleen jammer dat de afleveringen moeilijk te vinden zijn, heb van seizoen 3 alleen nog maar aflevering 4 en 6.
En inked vind ik niet zo leuk maar heeft ook weinig te maken met tattoos en meer over bijzaken. |
ja ik heb alles nog live op tv gezien...
maar goed heb seizoen 1 wel ehelmaal kunnen downen maar het zal wel liggen dat miami op tlc is.. en van de programmas op tlc is het echt moeilijk dingen te vinden |
Prison break absoluut Grey's anatomy en verder niets eigenlijk :)
|
Ik denk dat ik Heroes ook maar ga proberen. (y) *trailer gezien*
|
"Standoff" is ook een nieuwe serie, op Fox, gaat morgen van start.
Klinkt best leuk. Ga ik misschien wel kijken! :) Officiële site |
nee dat is echt een domme serie !!!
|
|
Citaat:
|
als je Alle teasers en trailers bekijkt...
dan is het gewoon helemaaal niets !!!! |
Citaat:
Pilot was erg goed (y) |
Citaat:
Naja ik ga t toch proberen ;) Net t filmpje van Heroes gezien, ziet er toch ook wel heeel erg leuk uit! Damn, waarom is er zo vreselijk veel leuks??? :| |
Looost (y)
|
Las vegas, prisonbreak & grey's anatomy
En de serie numb3rs ofzo, lijkt me ook erg gaaf was vorige week woensdag pilot van in nederland |
Smith heb ik ook gezien, als het erop komt ga ik het zeker kijken :)
Verder: - CSI Miami - Prison Break - Over There - Lost |
Citaat:
Ga ik niet kijken volgens mij wordt het voor de kerst stop nog gecanceld :) |
Citaat:
|
Lost s3
Pisonbreak s2 Weeds s1 House s2 en ik ga eens kijken wat south of nowhere doet dit jaar. En ik loop nog steeds te vloeken dat ik pas de dag dat ik de season finale zou gaan kijken erachter kwam dat ze invasion gecancelled hadden (n) |
Citaat:
|
helemaal
laguna beach vergeten |
Citaat:
|
Wiej! Nog maar 5 dagen en dan gaat t hele (download)circus weer beginnen! (voor mij dan...nieuw seizoen SVU vanaf dinsdag in Amerika nml) :p
|
Lost S3
Veronica Mars S3 Prison Break S2 Battlestar Galactica S3 |
zag gister trouwens die Rose van Lost en die Dr Tancredi van Prison Break. Wist niet dat ze in een serie speelden. :o :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis een sitcom en het is héél erg leuk. |
Citaat:
Er is zo vreselijk veel leuks! Echt frustrerend, want ik heb echt geen tijd om alles te gaan kijken, zit nu op 9 geloof ik en dat vind ik toch wel t maximum, want ik doe altijd al zo weinig aan school :D Heb helaas ook geen enorme harde schijf waarop ik eerst alles kan downloaden en dan pas in de kerst kan kijken ofzo...(naja die schijf heb ik wel, maar die staat al vol met series :p) edit: ik zie dat Alyson Hannigan er ook in speelt <33 Ik ga toch maar ff op zoek naar t eerste seizoen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |