![]() |
Australia's next top model
Australia's next top model komt op rtl5
vanaf zaterdag 9 september om 19:00uur! het australische model Erika Heynatz gaat het presenteren! http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ntm1poster.jpg http://www.theblurb.com.au/Issue61/ANTM02.jpg http://www.smh.com.au/ffximage/2005/...b__430x249.jpg |
volgens mij had ik toendertijd de foto gezien van het gedrocht dat won :o
|
Niet leuk jammer genoeg (n)
|
Wat een overkill zeg.. Amerika, Holland, Australië.. :|
Hoe dan ook, zaterdag 19.00 uur betekent dat ik het toch niet kan zien. Ga ik ook niet volgen dus. |
Wel jammer dat nu en de nlse en austalische op tv komt, verdeel het dan wat meer over het jaar ofzo :s
Ga wel even kijken denk ik, maar komt het me te amateuristisch over, te boring en in combinatie met vreselijke accenten (ik haat engels accent :eek: ), dan ga ik het niet volgen! |
Al gezien toen ik in Zweden was, leuker dan de Britse versie imho. :) (is die in NL eigenlijk op TV geweest?) Maar ik heb alleen een paar afleveringen aan het einde gezien, dus misschien ga ik wel weer kijken.
&Australische accenten zijn briljant. <3 |
Citaat:
|
Is het niet een beetje TOO MUCH allemaal :| ..?
|
Omg, overkill :o
Nou ja, als het absurd is kijk ik toch wel :p |
Hoeveel landen zijn er ongeveer over de hele wereld? Volgens mij hebben we ze nog niet allemaal gehad, er kan nog meer bij
(voel je de sarcasme?) |
Australie was het eerst naar amerika die ermee begon.
Germany next top model was wel leuk vooral door Heidi :) |
ach.. leuk!!!
ik vond britain's ntm ook leuk :D ik kijk t allemaal wel :D beeetje jammer dat het allemaal tegelijk is ja maar... ik ben van de partij op zaterdag :) |
Citaat:
|
Word er een beetje ziek van. Is een beetje teveel allemaal, zeker omdat de NL editie er ook aan zit te komen...
Mja, ik zal wel gaan kijken, vind het wel ene leuk soort programma's :D |
ik ga het niet kijken, britse keek ik ook niet :)
|
op zaterdag ga ik het vast vergeten... is er nog een herhaling doordeweeks of ?
|
Het lijkt mij iig wel leuker dan de Nederlandse versie, maar de Amerikaanse vind ik het leukst. Ook al is Tyra echt ontzettend vervelend met al haar blikken.
|
Ik hou het bij America's en Holland's.
Dit komt op een stomme tijd, en ik ga alweer veel te veel volgen vanaf komende week. |
Wat een gedrochten! :eek:
:o |
volgens mij is de foto wat verbreed(?)
|
Het gaat goed met de modellen show's :o
|
Het is toch wat, eerst america's next top model, toen britains next top model, nu de nederlandse versie en dan nu ook nog eens de australische versie :eek: Word het niet een beetje teveel?? antm blijft toch mijn favo hoor. Tyra doet het echt goed, ze is namelijk goe dbetrokken bij de meisjes
|
de australische versie was de eerste buitenlandse versie van ANTM
|
ben benieuwd (y)
|
t begint trouwens om 18:30 he?
staat tenminste op tv-gids op internet ben benieuwd hoe deze is... :) |
Vond het leuk! Veel leuker dan de engelse en nederlandse versie. Maar dat zij eruit is?? Had veel liever Atong eruit gehad, vind haar niet mooi.
Is het trouwens raar in Australie om je kont af te vegen met toiletpapier? :confused: |
Ze wisten niet wat een bidet was.
Dit is leuker dan de Nederlandse. Australie heeft ook mooie locaties voor fotoshoots en dat appartement is mooier. |
wow echt zoooo veel beter dan de nederlandse versie ja (y)
leuke meisjes, op het eerste gezicht allemaal niet zo boeiend maar op die foto's wow, zat geen slechte tussen...en die jury is wel poeslief vergeleken met de amerikaanse versie |
Ik vond de presentatrice wel VEEL beter dan die Yfke :) Veel meer betrokken bij de modellen, veel spontaner en minder letterlijk gekopieerd!
En ik vond die naar huis moest juist zo leuk :( |
Ze lopen trouwens over het algemeen ook erg goed! (vergeleken met de andere 'Next topmodel' versies)
|
O ik vond het leuk! Die presentatrice is inderdaad leuk, en al veel geruzie e.d, en die eerste opdracht was ook gaaf :cool:
|
Ik vind ze lelijk
|
Ik ben tot aflevering 3 gekomen in Dnemarken, dus ik ben uitermate opgelucht dat ik het hier verder kan volgen :eek: (y)
Verder zie ik een griezelige gelijkenis tussen Allana en HNTM Sylvia. De foto's in deze aflevering vond ik trouwens bijna allemaal sterk, en dat is meestal niet het geval vind ik. |
Volgens mij kwam dat voornamelijk door de make up/schaduw/licht. Ik vind die ribbenkast stom en huilerig, echt zo'n mislukte Julia Roberts. Dat meisje dat naar huis moest had een veel interessantere look dan zij. Verder vind ik Shannon goed, Chloe is schattig, Zoe is knap en Samantha is een doos.
Kut ik heb net per ongeluk op Wikipedia gezien wie er wint. :mad:. |
Ik vond Atong gaaf op de runway (y)
Die fotograaf was trouwens ook kk'tje heet :eek: En die presentratrice lijkt op 'n derderangs belslet :nono: |
Ik heb het gisteravond toch een keer gekeken en vond het eigenlijk leuker dan de Nederlandse versie. Wat ik wel jammer vond, was dat men zo positief was steeds (met het jury-commentaar). Nagenoeg elke foto was mooi en ieders loopje was leuk. :s
|
Citaat:
|
in het begin was het een beetje zeikerig, over dat harsen en balblabla.. maar die fotoshoot was echt supergaaf!! :)
|
Waarom lopen we overal toch nagenoeg 2 seizoenen mee achter? Als ze er zo lang mee wachten, kunnen ze het toch ook nog even uitstellen en het ná hntm pas uitzenden?
|
Is er een herhaling?
|
eerlijk gezegd vind ik deze leuker als hollands next top model :bloos:
Heb niet de hele aflevering gezien omdat ik een of andere vage film aan het kijken was, maar wat ik heb gezien (2e stuk) was leuk. Vele spontanere presentatrice enzo. Maar ik ga yfke vanavond nog maar een kans geven, misschien gaat het nu wat beter |
ik heb het vorige week gemist, maar ik morgen wel kijken!
|
Ja, ik moet het voor morgenavond onthouden :o
|
Die presentatrice doet me zo denken aan Anastacia!!
|
Woei! Ik vind Chloe het leukst, en vind het niet erg dat Nicole er uit is. Maar die Allana.. pfff (n)
|
tering, hoe LEKKER is die fotograaf :eek:
ik heb t vandaag voor het eerst gezien maar deze meisjes zijn over het algemeen echt mooi, op de foto's van vandaag iig. veel gaver programma dan hntm :nono: |
Ik vind het leuk :)
Hoewel ik op de foto's hun gezichten niet echt mooi vond. |
Citaat:
|
Vanavond weer :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |