![]() |
Wat heb jij als laatst op papier gezet?
Over deze vraag dacht ik gisteren na, en ik bedacht me dat ik eigenlijk niet zo veel meer op papier zet. Veel gaat via het toetsenbord van de computer.. Dus: Wat heb jij als laatste op papier gezet? En waarom? Mocht het onder het hoofdstuk 'opnoemtopics' vallen zie ik dat vanzelf wel.
TS: Een briefje voor mijn immer overbezorgde ouders dat ik een paar uurtjes naar een vriendin was. |
in agenda iets geschreven ofzo *diep moet nadenken*
|
houdbaarheiddatas van spullen in de ijskast
|
Dat is wel een heel goede vraag, volgens mij was dat afgelopen zondag toen ik een notitie maakte op een oude enveloppe van de Nederlandse Spoorwegen. :o
|
Borgingslijst op me werk compleet ingevuld.
|
Aantekeningen van het college vanmiddag. Oh ja, en daarna nog in de trein een Suduko-puzzel gemaakt. :o
|
Citaat:
|
*denkt*
Ik denk dat dat vanochtend was, mentoruur voor donderdag opschrijven dat ik moet komen. Maar morgen beginnen de lessen weer, dus dan zal ik wel weer vaker dingen moeten opschrijven. |
M'n handtekening, de Postbank wilde voor de derde keer in een paar maanden tijd m'n handtekening. :\
|
Citaat:
|
Ik erger me stiekem er als jepanfreak er vooral aan dat mensen 'soedokoe' zeggen. :o
|
Een Engels toets :)
|
sudoku's opgelost.. Dus cijfertjes ingevuld
|
Een brief bij de bank aanvraag voor nieuw pinpas :)
|
Gister mn naam en een notitie in mn nieuwe agenda, en een formulier dat ik moest invullen op school.
|
Booobies!
*pijltje naar beneden* In de agenda van mijn beste vriend waarin een vrouw in bikini stond :D |
Volgens mij URL's van stagebedrijven.
|
mn geboorte datum bij de intreeweek
hier moest ik heeeel lang over nadenken :| |
lestijden
|
Lunchafspraak voor vanmiddag in mijn agenda :confused:
|
Ale ze mate zpusobu na vyjadreni lasky.
Dat zei mijn Tsjechische flirt tegen me op internet dus ik moest even gaan uitzoeken wat het betekende :o. |
Ik maakte een puzzel uit de krant.
|
Handtekening onder een sollicitatiebrief.
|
Wiskunde, afgeleide formules enzo.
|
'if a language has split-ergativity based on tense or aspect, the ergative-absolutive pattern is found either in the past tense or the perfect aspect'
een van de Greenberg universals. |
Adres van de universiteit op een envelop. En daarvoor een boodschappenlijstje.
|
Mijn diensttijden opgeschreven in mijn agenda.
|
vanochtend, de enerverende tekst
'maandverband tampons brood eieren fruit toetje' |
Volgens mij was dat het lijstje dat ik altijd maak als ik de kassa tel op vakantiewerk. En dat is nu twee weken geleden.
|
Een schetsje van personages voor een stripverhaal waar ik aan werk. :bloos: en daar heb ik vast ook wel tekst bij gekrabbeld.
|
iets op een blaadje bij de uni :S
|
iets van ANW
|
waarschijnlijk mn rooster in mn agenda :)
|
aantekeningen bij de les kunstgeschiedenis
|
Een fout streepje bij een luistertoets bij vraag nummer 22, die ik fout had, net zoals 9 andere vragen :o
|
'- based on iconicity: 'on and on and on' '
|
Ik schrijf veel, howr. Wordt als ik naar school moet wel weer nog meer. In dit geval was het een briefje aan mijn papamama, gisterenavond, omdat ik thuis oppaste en nog wat interessante dingen door moest geven.
|
Een afspraak in mijn agenda.
Maar daar moest ik even heel hard over nadenken.. |
Dat het practicum woensdag niet om half negen, maar om half tien begint, in mijn agenda :)
|
ot: geen idee :o
|
Wanneer ik een artikel voor engels moet hebben
|
Een telnummer!
|
vragen van economie
|
Aantekening voor biologie
|
op mn werk.
in een dossier van een bewoner gerappoteerd |
overschrijfkaart van de Postbank ingevuld
|
Filosofie aantekeningen.
|
Scheikunde aantekeningen van vorig jaar.
|
"PAS OP! Dit is geen drinken!"
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |