![]() |
Media & Entertainment Management
Ik hoorde vandaag dat je voor deze opleiding CKV 2/3 nodig hebt om toegelaten te worden.
En als je dit nou op jou havo school nou helemaal niet hebt/ aangeboden krijgt ? Tenminste ik heb E&M gedaan maar ik kan me niet herinneren dat de C&M studenten dit aangeboden kregen bij ons op school. |
>> Studiekeuze
En, het lijkt me niet mogelijk dat ze geen creative vakken aangeboden hebben gekregen (of in het geval van CM'ers: verplicht hebben moeten volgen). Op mijn middelbare school heette het geen CKV2,3, maar gewoon "Tekenen" "Handvaardigheid" en "Muziek". Misschien dat zoiets ook bij jou op school het geval was. Bij CM is iets dergelijks verplicht en ook het eindexamen kunstgeschiedenis is verplicht. |
Dat is niet zo.
Maar in het vervolg kun je natuurlijk ook gewoon naar de website van de desbetreffende hogeschool gaan, om het zelfstandig op te zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar elke CM scholier doet toch in ķets 'creatiefs' eindexamen, of klopt zelfs dat niet? |
Nouja, ik dus niet, tenzij je KCV creatief vindt ;)
|
Voor deze studie heb je geen specifieke vakken nodig. Ook niet heel raar kijkend naar de inhoud van deze bijzonder pretentieuze studie
|
Citaat:
|
Citaat:
Op mijn school zijn wiskunde a1 en geschiedenis verplicht. Verder moet je 3 vakken in je profieldeel kiezen (waaronder 1 taal, en dit mag ook je klassieke taal zijn, je kan het alleen niet laten vallen na het examen dan), en 1/2/3 extra vakken. Verschilt dus per school. Iedereen heeft bij ons KCV, ongeacht het profiel, CKV bestaat niet en tekenen is optioneel. |
ik heb het precies 21 dagen volgehouden op die opleiding. (n)
|
Citaat:
En ja nu je het zegt Miracle, zo heette dat bij ons op school, thx ! |
Citaat:
Ik vond het er net kindergarten, je kreeg zelfs huiswerk, en je werd echt als kind behandeld. (deed het overigens op de NHTV) geef mij maar gewoon de unie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |