![]() |
kwitantie opmaken
De verhuurder wil dat ik contant de huur betaal maar ik moet dus zelf een kwitantie opmaken voor eigen administratie.
Ik dacht dat het ongeveer zo uit moest zien: Kwitantie van huur voor de maand september 2006 Met dit bewijs komt de verhuurder overeen dat de betaling voor de huur en servicekosten van de kamer aan de blablastraat 33 in bablastad is voldaan voor de maand september 2006 door de huurder. De huur en servicekosten bedragen gezamenlijk 200 euro (twee honderd euro). Verhuurder Naam: Adres: Handtekening: Huurder Naam: Adres Handtekening: Zoiets? |
Ziet er prima uit (y)
|
ziet er professioneel uit :p (y) (y) (y)
|
Misschien moet je nog uitsplitsen hoeveel de servicekosten zijn (tenzij dat duidelijk in je contract vermeld staat, natuurlijk).
Verder lijkt het me prima. |
prima idd (y)
|
echt heel goed
|
Misschien datum erbij waarop het ondertekend wordt?
|
Wat een gezwam. 'Met dit bewijs komt verhuurder overeen'. Hoezo kan een bewijs iets overeen doen komen? En met wie komt verhuurder overeen? Voor zover ik weet heb je nog altijd minstens twee partijen nodig bij een overeenkomst.
Zet gewoon het volgende op papier. Ondergetekende, _________________, als verhuurder van het pand nummer ___ aan de ____________straat te __________, verklaart hierbij dat huurder ____________________, wonende te _____________ als huurder van kamer __________ in bovengenoemd pand de huurpenningen over de periode _______ tot ________ heeft voldaan op _________________ 2006. Het bedrag ad EUR _____________ heeft verhuurder in ontvangst genomen en verhuurder verleent huurder hierbij volledige kwijting ten aanzien van deze huurpenningen. Getekend te _________________ op _________________ 2006. Verhuurder, de heer ____________________ |
Ok, dat is natuurlijk nog veel beter :o
|
Citaat:
|
Sorry, kwam gister zat thuis van een borrel en had daar gewoon zin in :o
|
Citaat:
veel mensen verliezen zichzelf in "dure" woorden en omslachtige "ambtelijke" taal als ze zelf een officiële brief (oid) moeten schrijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |