![]() |
Sudoku
Bijna iedereen lijkt het wel te doen! Elke dag in de metro staat er een. Maar ik vind er echt geen reet aan, dus dat sudoku boekje wat ik voor m,n verjaardag heb gekregen heb ik ook geen 1 keer open gehad.
wat vind jij ervan? |
Wat een kankerpoll.
|
Ik vind er niet zoveel aan.
Vroeger deed ik het nog wel eens op school, maar ze zijn of veel te makkelijk, of gewoon te moeilijk (n) Nee, ik denk niet dat ik dit snel weer zo doen.. |
Stomme hype. En er is gewoon niks leuks aan. Geef mij maar een kruiswoordpuzzel ofzo.
|
Sudoku zijn wel leuk, zo af en toe.
|
Blegh, Sudoku. Doe mij maar een Zweedse puzzel!
|
Ik vond ze leuk, totdat ik plotseling elke sudoko doorhad en ze als saai beschouwde. Dus nu doe ik het enkel als ik me ernstig verveel. :)
|
Ik vind het wel leuk om te doen als ik niets anders te doen heb (trein, oid) :)
|
Ik vind die samengestelde sudokus nog wel leuk. Dat er 5 van die puzzels elkaar met een paar vlakjes overlappen. Maar verder.. mwah, als ik me echt de tyfus verveel en er is er 1 in de buurt dan wil ik t ook nog wel doen.
|
sudoku = rekenwerk = saai = niet de moeite waard
|
Citaat:
Ik vind het wel leuk, doe 't wel eens in de trein, alleen de moeilijkste, want er moet wel iets te puzzelen zijn. (Die in de spits en metro zijn echt te makkelijk.) Hitori is ook leuk, lijkt een beetje op sudoku. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel leuk, maar alleen om de tijd te doden dan. :o |
heb geen zin in dat soort domme spelletjes
|
ik vind ze leuk (y)
|
Ik heb totaal geen inzicht en kan dat echt niet. Ik vind er dan ook geen hol aan. :)
|
Net alsof je inzicht nodig hebt voor om sudoku te maken, als er iemand is die geen inzicht heeft ben ik het wel, en ik kan ze ook. :o
|
Soms wel leuk, maar ik heb het geduld niet. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind het leuk. Ik verveel me toch altijd in de trein, dus tijdens het lezen van je krantje vul je 'm effe in. (y)
|
(n) (n) (n)
|
Alleen als ik écht niks beters te doen heb..
|
Mijn ouders zijn er verslaafd aan. Ik heb het wel geprobeerd, maar vind er niks aan. Doe mij maar Japanse puzzels!
|
Bedoel je Japanse puzzels als in een 'Japanse puzzel' (wat is dat?), of heb je niet door dat sudoku Japans is? Naja, niet oorsponkelijk, maar de rage is wel vanaf Japan hiernaartoe gewaaid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef mij maar japanse beeldzoekers of zo
[EDIT] Euh, ja... Japanse beeldzoekers dus ipv puzzels :P |
de gewone zijn saai, mr die met onregelmatige vormen ofzo zijn wel leuk (y)
|
Die japanse puzzels zijn stom, die kan ik niet. :o
|
Citaat:
|
Ik maak ze niet allemaal meer elke ochtend in de bus, maar als ik me verveel is het echt niet verkeerd, en op vakantie heb ik er een paar gemaakt enzo. Best oke, maar wel met mate.
|
Citaat:
|
Ik heb een paar keer een Sudokupuzzel gemaakt, maar ik had het vrij snel gezien: ik houd niet van puzzels.
|
Citaat:
edit: Klinkt eigenlijk echt raar dat je me 'Mr' Soija noemt. :o |
Sudoku, spelen met cijfers. *douwt té grote bril terug met middelvinger waarna hij met diezelfde hand zijn neus afveegt en dan histerisch gaat lachen*
|
Ik doe het niet vaak, maar op zich is het best wel geinig.:)
|
Leuk voor in de trein...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lees liever Literatuur. Als ik dan toch zin heb in een dom spelletje maak ik wel eens een Japanse Puzzel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ik vind het wel ok.
|
Uitseke (y) nd om de tijd op het toilet te doden
|
Ik vind puzzels met woorden leuker.
|
Ik kan die van 4 sterren niet, laat staan 5 en het is frustrerend :o.
|
Citaat:
alleen dan moet je een boekje hebben waar allerlei niveaus door elkaar staan, want de 'normale' boekjes hebben 2-sterren-sudoku's en de moeilijke boekjes hebben ze in 4 of 5 sterren. |
Ik kan ze niet, dus vind ik ze niet leuk.
|
ik vind ze wel leuk...
ik ben er zelfs een tijd aan verslaafd geweest.. maar alleen de 4 en 5 sterren zijn leuk de andere zijn te makkelijk.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |