![]() |
mp3speler/telefoon?
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon omdat ik mijn abbo bij Hi ga verlengen. Ik had mijn oog eerst laten vallen op de Nokia 6103 (klaptelefoon), maar ik was er vanuit gegaan dat deze een verwisselbare geheugenkaart zou hebben, zodat ik 'm ook als MP3speler kan gebruiken. Dat heeft ie voor zover ik kan zien dus niet! Daar baal ik nogal van, want ik gebruik mijn MP3speler in mijn huidige telefoon (Nokia 6230) nogal veel.
Nu ben ik dus op zoek naar een telefoon die dat wél heeft. Het liefst eentje met een klapscherm, maar de Motorola Razr bijvoorbeeld heeft ook al vrij weinig geheugen heb ik al gezien. Heeft iemand een suggestie? De Sony WalkmanPhones lijken me erg gaaf, maar die vind ik qua uiterlijk niet zo tof. Dat is ook de reden dat ik mijn huidige telefoon vervang :o. |
Schijt aan uiterlijk, Sony W810i. Of nog beter, die nieuwe W950i (y)
|
In de Razr V3i kan een geheugenkaartje.
|
D600 (y) en niet duur :cool:
|
Tip; niet je HI verlengen maar overstappen naar bijv. Vodafone. Je moet namelijk bij HI nog zoveel bijbetalen (N)
Zelf heb ik nu de N72 van Nokia, het is even wennen, maar hij is wel heel fijn (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En om nou een nieuwe te kopen..... |
Citaat:
Hoe zit het met de geluidskwaliteit? Aangezien ik een MP3speler wil waarmee ik kan bellen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En dan met name bij de nieuwe modellen, zoals die van SE. Ik heb toevallig zelf net er mee gezeten of ik zou overstappen of niet. Als ik dan voor een telefoon, bij een 2 jarig abbo, 149,- moet bij betalen, terwijl hij bij een nieuw HI abbo en een nieuw Vodafone abbo gratis is. |
De telefoons die ik wil kosten me niks extra :) dus dan zie ik de reden niet om over te stappen naar Vodafone. Plus, mijn abbo loopt officieel pas af in januari (bij Hi kan het dus nu al). Én verlengen bij Hi krijg je hetzelfde als bij een nieuw Hi abbo.
|
Citaat:
|
Houd er in ieder geval rekening mee dat een muziekspeler in een telefoon niet zoveel mogelijkheden heeft als een losse mp3-speler. Als ik mijn W810i vergelijk met mijn iPod Mini, mis ik toch wel wat features in mijn W810 om hem als volwaardige mp3-speler te gebruiken (voornamelijk op het gebied van playlists).
|
Zolang ie op shuffle kan enzo en goede geluidskwaliteit heeft (maar dat vind ik van mijn huidige nokia ook al) maakt dat me niet uit. Ik heb 1. geen geld voor een mp3speler en 2. geen zin om twee dingen mee te nemen. Dus: een mp3speler op mijn telefoon vind ik ideaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan bij Hi kiezen uit de volgende:
Sony Ericsson K750i Sony Ericsson K800i Sony Ericsson W800i Sony Ericsson W810i SonyEricsson W810i White Zwart vind ik wel mooier dan wit, dus de W810i lijkt me wel wat. Alleen jammer dat het geen klaptelefoon is :( |
qua functies k800. qua model w810.
|
Heeft de K800 ook een mp3-speler dan? Het is nl geen Walkman phone. Het nadeel van de K800 is dat je er waarschijnlijk geen audio accessoires bij krijgt (foon->audio kabel, erg relexte oortjes).
En ik denk niet dat Krummeltje die functies nodig heeft (UMTS e.d.) |
Citaat:
|
Misschien al gezegd maar een Samsung E770 is een klaptelefoon en geheugen kan uitgebreid worden. Hij bevalt me goed.
|
Citaat:
het is altijd leuk om te weten dat er je toestel umts kan, ook al gebruik je m niet ;). en die camera van k800i bost gewoon elke andere cameratelefoon tot poep. k800 is de meest complete telefoon uit haar lijst en voldoet het beste aan haar wensen. die e770 heeft maar 1.3mp camera |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |