![]() |
Humor
Najib Amhali (cabaret) ---> WOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW wat is die gast superrrrrrrrrrrr grappig zeg.....was naar de premierre gegaan in de schouwburg: freefight heet de voorstelling van hem.....ik ga nog een keer zo leuk was ie...........je MOET hem zien als die in de buurt komt! We gaan nog veel van hem horen let op mijn woorden.....
wie kent hem nog meer? |
ken hem niet. ALI G die is kewl
|
Jah dies ook master maar daar kan je niet heen in de schouwburg hehehe.....11 april komt zijn film geloof ik ---> Ali G in da house!
|
Het Podium -->
|
jaaaaaaah! ik ga ook naar Najib Amhali!
het lijkt me erug leuk! jullie horen wel van me hoe het was! |
zaterdag komt ie met een vorige show om 19:30 op nederland 3 ....niet vergeten te kijken (y)
|
|
Citaat:
|
Hij is helemaal geweldig!!!
heb kaartjes besteld (voor april 2003 haha) heb er nu al zin in!! |
ik heb z'n show freefight 2 maanden geleden gezien en ik vond het heel erg goed, veel goede grappen en een leuk verhaal
greetz |
Ja hij heeft elke zaterdag een half uurtje voor kopspijkers.
|
Citaat:
Niet elke zaterdag, drie maar.... and vandaag was de laatste :( |
Heel slim concept, geintjes maken en zichzelf als turk belachelijk maken... wel heel grappig :D
|
Zijn stem, en de geluiden die hij daar mee kan maken zijn zijn kracht... Erg goed, leuk, en eentje die verder kan komen...
|
Citaat:
mja hij is best goei. loop ik achter als ik niet weet wat ---> betekent? |
Citaat:
Dat is een pijl. Om een een of andere reden kan de software dat niet slikken. Maar goed, ik heb dus de helft van die show gemist, maar wat ik gezien heb was erg leuk....enneh, hij is van Marokkaanse afkomst. ;) |
Dat vind ik nou echt geen grappige meneer...
|
Citaat:
|
Ik vind hem echt geweldig. Echt goede humor.
|
wie legt mij even uit wat ---> betekent?
|
laat maar. ik zie dat het al is uitgelegd hierboven...
waarom doe je dan niet gewoon --> die pijl? met de toets naast het vraagteken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |