![]() |
Meet
Ik vind het tijd voor een meet waar ik weer eens aanwezig kan zijn. Wammus, is jullie pa rond deze tijd niet nog eens weg, deadlock, heb je je huis nog eens ter beschikking?
|
Zoals al eerder gepost is mijn pa pas eind December weg (iig oud en nieuw het precieze tijdsbestek weet ik nog niet). Uiteraard kan er rond die tijd wat geregeld worden.
|
:cool:
|
en voor die tijd zijn jullie ook hier welkom hoor. Maar dan doen we het weer ouderwets zeg maar :). Rob is er dan ook niet bij enzo.
Gaan we hangen en films kijken en...... RISK spelen :cool: |
Citaat:
|
Het weekend na de 30e?
Want Joël geeft zijn verjaardag de 30e geloof ik. |
30 wat? September? Dat zou dus 6,7 en 8 oktober worden als ik het goed begrijp?
|
ik heb eigen woonruimte, en dat is een school.
Ik ga morgen het contract tekenen, maar als het een beetje relaxt is, dan kan ik misschien wel wat fixen een keer. |
Niet dan, dan heb ik larp!!! Het weekend daarna...?
|
Citaat:
|
en het is in breda
|
:eek:
<333 een school, antikraak? |
Citaat:
Ik loop nu stage bij tv&co in breda en de grote baas daarvan is een project ontwikkelaar. Hij heeft veel lege panden. En ik mag in mijn stage periode (6 maanden) daar wonen en misschien zelfs langer. Het mooiste is dat ik er gewoon gratis mag wonen :D |
Fucking gaaf. Ik wil sowieso wel op bezoek komen ^^
|
ik heb het gebouw alleen van de buitenkant gezien, morgen zie ik het van binnen en dan ga ik foto's maken. Het heeft iets van 3 verdiepingen geloof ik en genoeg ruimte.
Ik heb er zin in :D |
Mag je muren beschilderen?
|
denk het wel aangezien het gesloopt wordt, maar morgen zie ik het contract
|
Als het mag en jij vindt het goed, dan laat ik graag een tekening achter ^^
|
dat vind ik dan zeker ok (Y)
|
Bij deze meet ben ik zeker aanwezig!!!!! Count me in!
|
Het weekend daarna is beter idd. Want 7 oktober is mijn broertje jarig :')
|
Ook goed. Ik kom behalve als ik moet werken.
|
In December ben ik op Lanzarote/Gran Canaria/een ander tropisch eiland met veel zon.
(ouders hebben EINDELIJK alletwee een baan; we nemen t er lekker van :)). Misschien dat ik wat kan fixen, dat ik OOK een keertje naar Basje toe kan komen :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hell yeah
|
Citaat:
|
Hey bas als het net zo'n meeting word als de laatste bij jou lijkt het me leuk als ik ook weer van de partij mag zijn. Word het weer een DRUGS & alcohol meeting? (y)
|
Hmm... de 14e is Frank Kvitta jarig... maar dat betekent ook dat ik toch al noordelijk des lands zit.
Vervelend dat t feestje op n geheime locasie is anders wist ik meteen of door/in- stromen tot de mogelijkheden behoort. |
Citaat:
Maar welkom ben je sowieso wel :) |
Ff een schopje speciaal voor Mephisto die niet zo goed kan lezen. :P
En de datum wordt (vrijdag :evil: ) 13, zaterdag 14 en zondag 15 oktober in Zwolle bij Bas als ik het goed begrepen heb? Ik zal van de week trouwens eens informeren naar wanneer mijn pa precies weg gaat. |
de 13e heb ik een bruiloft. Maar ik kan om 23:00 thuis zijn denk ik. Als jullie er rond 22:00 uur zijn is dat geen probleem gok ik zo.
|
of we nemen allemaal maandag vrij en plakken de maandag erachter en gaan vrijdag op zijn laatst mogelijk beginnen. aka met de laatste trein aankomen :p
|
Ik wil het allemaal gaan proberen maar ik weet momenteel niets zeker over mijn werksituatie dan. Ik kom sowieso zaterdagavond en zondagoverdag en ik ga kijken wat ik nog meer kan regelen.
|
hehe. sgoed
|
tof (y)
|
Ik pwn jullie allemaal met risk, dus ik kom niet om jullie arme zieltjes te sparen :P.
|
hell yeah
|
hmmm... ik zal eens gaan kijken.
als ik welkom ben uiteraard. |
Titel is aangepast :)
|
:cool:
|
Citaat:
|
dan mag ik ook niet :o
|
Hahaha :D we schoppen je uit je eigen huis ^^
|
Ik sleep danny en dirkje wel mee, aight?
|
Ik ga hier wel ff polsen of ik nog mensen mee kan krijgen (mits een zekere ex fb daarmee instemt natuurlijk).
|
Het parlement heeft unaniem ingestemd met de meeting...
Ik als president had anders hun beslissing toch gevetoed(of heo je het ook schrijft), maar goed ;) |
2 mannen en 2 vrouwen? WTF is er daar allemaal gaande :D
|
Hehe. Evita, Manderley, Joel en ik :).
Manderley is het nieuwste huisgenootje en de andere (die er net een halve maand in woont) vertrekt alweer. Heeft grotere kamer gevonden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |