![]() |
waneer was jij gepakt
wanneer werd jij betrapt met wiet of hash :D lol
door je moeder vader of de politie :) |
zo ist genoeg
edit het laatste topic is 3 jaar oud.. Als het een d&a-waardig topic is/ blijft/ wordt, mag ie van mij toch open.. Lekker inconsequent :( :o Ontopic ja ouders hebben wel eens harddrugs en softdrugs gevonden van mij. Met softdrugs hadden ze weinig problemen, harddrugs waren/ zijn ze niet blij mee. Nu woon ik op mezelf dus heb ik dat probleem niet. Met politie of douane geen prob's. |
Nog nooit.
|
Mijn moeder vroeg een keer aan me of ik wel eens wiet rookte. Ik heb ja geantwoord. Verder geen big deal ofzo zolang ik maar niet aan de hard drugs ging.
Voor m'n pa geld hetzelfde (ik heb gescheiden ouders). Die boeit het zelfs niet als ik hier uit m'n raam rook zolang ik het raam maar openhoud anders gaat het halve huis er naar meuren. |
Ik heb een keer het hele huis laten stinken naar de wiet en toen gingen mn ouders wel flippen. :o
Verder nog nooit ergens op betrapt. |
ben nooit gepakt..
roken heb k zelf verteld, een blow draaien leerde m'n moeder me al voor k blowde.. |
never :cool:
|
gaat jullie geen ene kanker aan (Y)
|
Mijn ouders denken nu dat ik een gelegenheidsrookster ben (wat ook wel klopt, want soms rook ik dagen niet, en soms elke dag).
Dat ik heb geblowd heb ik zelf opgebiecht, maar volgens mij vonden ze dat niet zo erg :). |
Betrapt worden is niet 1337
|
Als je 't goed doet, wordt je niet betrapt :rolleyes:
|
Als je 't beter doet, is er geen sprake van betrappen :p
|
Mijn huisgenoot was zijn hash kwijt op de avond voordat hij op reis ging naar Argentinië.
Nee, hij werd niet aan gehouden, maar vond de hash daar aangekomen terug in zijn portemonnaie. Tot zover de War on Drugs & other Terrors :D |
Citaat:
|
Oh ik heb mijn ouders gewoon verteld dat ik blow op n gegeven moment en vonden ze niet zo leuk natuurlijk maarjah, ze konden er weinig tegen beginnen. En achteraf ook van alle harddrugs verteld maar dat wisten ze natuurlijk zelf ook al, omdat ik er toen echt als n lijk begon uit te zien. :D De politie heeft mij nooit met hard drugs betrapt, op de keren dat we zaten te boozen in het park met al die stoere punkertjes. :D Verder nooit geen problemen mee gehad gelukkig.
|
ik heb het gewoon verteld
en aangezien mijn ouders het motto hadden van: als je het niet mag ga je het stiekem doen en dat willen we niet :) |
Ik heb nooit iets verzwegen. De afspraak was dan ook dat ze het nooit te zien zouden krijgen.
Dat is op de dag van vandaag nog steeds niet gebeurd :D |
Wat hebben jullie allemaal begripvolle ouders zeg, mijn ouders zouden me vierendelen als ze wisten waar ik mee bezig was :|
|
ik heb het altijd gewoon verteld aan me ouders en de joeten moeten met hun gore poten van me afblijven.
in andere woorden nooit |
1 keer betrapt en een keer opgemerkt eigelijk.
Mijn zus blowt nogal eens en dan ging ze 'even wandelen'. Ik ging mee wandelen en zo wist ons mam dat ik blowde. De tweede keer had ik mijn vloei en tip in mijn broek laten zitten die vervolgens in de was ging. Het resultaat : Honderden papier snippertjes door heel de was. |
Nog nooit betrapt door mn ouders. Was ook niet van plan dat te laten gebeuren. Ze moeten er niets van weten, volgens de laatste peiling.
Zo vaak al betrapt door de politie. Maar in ons mooie Haarlem is het gedoog beleid maar al te goed doorgevoerd met de grootste dichtheid van coffieshops van Nederland. Het enige waar de politie dan ook over zeurt is dat we van het privé terrein af moeten. Zelfs als het regent mogen we niet onder ons mooie afdakje zitten op het ganggolfpleintje. Laatst is daar trouwens ook nog een wiet plantage opgerold en sinds dien hebben we de irritante bewoner die altijd ruzie zocht als wij er zaten niet meer gezien... toeval? Anywho, als de politie ons al weg stuurt is het meestal de hoofdcommissaris (oude buurman van een vriend van me) valt altijd wel mee te lachen. Verder ook wel 'betrapt' door andere bewoners daar, maar die vroegen ons dan mee naar binnen en boden ons een wijntje aan... vreemde vogels. |
oja, toch wel es betrapt, maar waren ook kkdom bezig..
was tijdens de examenstunt (met flower power als thema), we gingen in school op de wc blowen, om de hoek bij m'n rector.. dus toen kwammie binnenstormen met dat het nog erger rook dan een coffeeshop in amsterdam.. verder op school tig keer "betrapt" door leraren, maar die vonden alles wel best.. |
m'n ouders vonden een x
mijn bakje, waar ik al mn White widow en purple haze in bewaarde, ook zat er toen toevallig afrikaanse wiet tussen en wat xtc... dus die waren niet zo blij ermee, maar ik mocht het van hun gebruiken ; met mate.. |
vooral die afrikaanse wiet zullen ze zeker niet leuk hebben gevonden ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder ben ik nog nooit gepakt. Wel een keer dat de politie langskwam toen we aan het blowen waren in een parkje. We waren allemaal 16 dus we dachten dat we de lul waren. Viel mee, alleen even de lege wietzakjes opruimen en dan was het oke. |
paar keer gepakt door mijn ouders die vonden het niet zo verschrikkelijk bijna een paar keer gepakt door de politie maar verder ook niet
|
Ze hebben genoeg vermoedens, maar nooit betrapt 'with my pants down' 8)
|
Een keer door politie en die meldden me met enen vrindlijke glimlach dat ik me mocht bekeren naar de shop 100 meter verdr'op.
En ik dacht dat mijn ouders er een punt van zouden maken maar toen mijn lieftallige moeder me op een dag aantrof op mijn kamer al softdrugs nuttigende zei ze "dat is stout!" ik zei "dat weet ik" en toen vertrok ook zij met een vrindlijke glimlach weer naar de benedenverdieping (Y) |
Citaat:
Afrikaanse, is dat ergens in een shop te krijgen? (En zo ja, welke stad en shop?) Een vriend van mij had het er pas over, die was daar best tevreden over. Vandaar. Ontopic: Nog niet betrapt tot nu toe. Bijna een keer bij een vriend. Die had het mooie idee om het uit zijn kamer raam te doen. (Uit het raam) Alleen waren zijn ouders nog wakker, en ik kon een slachtüng verwachten als die ons betrapten, dus ik wilde het niet doen. 2 minuten later kwam zijn ma binnen. Mazzeltje. Ik begin alleen wel vragen te krijgen over wat ik zolang doe voordat ik mijn bed in ga, als ik thuis kom van het uitgaan. "in de tuin een beetje rustig lopen of zitten in de buitenlucht, dat is wel fijn, mama." (Jahoor, ik woon 10 km van de uitgaansgelegenheden fietsen, dan ga je ook echt in de tuin rond browsen :D (y) ) |
Ik was 16 toen mijn ouders een zelfgemaakte waterpijp vonden in mijn kamer, nadat ze een weekendje weg waren geweest. Ik voelde me totaal niet betrapt, dacht dat ze wel wisten dat ik blowde. Gesprek toen ging ongeveer zo:
"Wat is dat?" "Een waterpijp." "Waar is dat voor?" "Om dingen te roken." "Wàt voor dingen?!" "Ja, wiet enzo." "Nee. Nee. Geen wiet hè. :nono: " Maarja daarmee was wel meteen het taboe compleet doorbroken. |
Citaat:
"Ben jij dat Wim?" "Ja" "Zit je nou wiet te roken?" "Nee dat komt bij de buren vandaan (die ook echt een wietplant in de tuin hadden staan)" "O dan is het goed.:) *Gaat terug naar binnen*" |
Toen ik het thuis woonde deed ik het nog niet, maar toen ik in de zomer aan het werk was in Zeeland en mijn moeder iets in mijn kmer ging doen zag ze een tipje in een asbak liggen. En ik rook niet, ik heb er een hekel aan en mijn moeder al helemaal, dus toen heb ik haar maar gezegd dat ik wel eens een jointj rook en dat vond ze prima.
|
Citaat:
Prachtig. |
Jezus, betrapt door je ouders.
Ja, mijn ouders betrapten mij laatst met een joint, en de week daarvoor had mijn moeder me al betrapt met een boterham met pindakaas dus dat zag er niet best uit. |
huhuhuhuhuhuhhhuhuhuhuhuhuhuh
(n) :rolleyes: |
Ehrm, ik was voor het eerst aan het paddoowen en we ginge dr een paar blowtjes bij roken en ik zat chill op t spui te trippen en toen kwam er politie:O dat was best wel klote ik zag m ook helemaal verandere van kleur enzo xD we hebbe ons eruit kunne lullen (WONDER) :\
|
Citaat:
|
zie leeftijd?
Ik heb het gewoon zelf gezegd, toen ik dacht dat ze het al wel wisten, wisten ze niet, drama, toen was het wel ok, was net in de tijd dat ik naar amsterdam ging verhuizen. Nu vragen ze het nog wel eens, maar ik blow sowieso eigenlijk nooit meer. |
Leeftijd maakt niks uit. Toen ik 16 was en in een parkje aan het blowen was kwam er ook politie langs. Die zeiden dat ze niks konden doen tegen blowende minderjarige omdat het gedoogd wordt. Alleen tegen de verkoop van wiet/hasj aan minderjarige kan de politie optreden. Gebruik en bezit niet.
|
mijn ouders weten het en zijn al jaren als de dood dat ik als prostituee eindig om aan heroine te kunnen komen. Terwijl blowen gewoon chill is en néé het verlaagt de drempel naar coke niet voor iederéén, parents. sommige mensen wíllen gewoon geen coke of heroine gebruiken :rolleyes:
ze vallen me vanaf mn 14e al lastig met artikelen, video's en andere verhalen over mensen die in de goot belanden na verslaafd te raken aan harddrugs. (n) maar ontopic: ze (parents dus) hebben 1x mn wiet afgepakt, die heb ik teruggevonden. verder hebben ze me een paar keer gezien nadat ik geblowd had en t zal toch duidelijk moeten zijn geweest dat ik dan geen hallucinaties of dergelijke heb. tis erger als ik dronken ben :D ow ow ow en toen ik op utrecht cs een blow aan het draaien was met een vriend kwam er een undercover politiefiguur heel serieus doen omdat-ie dacht dat we aan t dealen waren. en ik snapte niet dat-ie dat dacht dus t duurde ff voor ik zei: ooooooooow je denkt dat we aan t dealen waren! neeee we draaiden er een want t waait zo hard overal :p en toen mochten we gaan want jointjes draaien is saai ofzo. |
Heb het gewoon eerlijk verteld dus ik kon nooit betrapt worden. Ik weet niet of ik ooit betrapt ben door de politie want die deed of alsof ze het niet zagen of ze zagen het echt niet (hoewel ze dan wel echt heel blind zijn)
|
Citaat:
mijn broertje (17) kwam een paar weken geleden thuis met de mededeling dat hij een boete had voor bezit/gebruik (weet neit welk van de twee) van softdrugs als minderjarige on topic: nee, maar ik blow dan ook vrijwel nooit ze weten dat het wel eens gebeurd is en dat vinden ze prima |
Citaat:
Ik zit hier ook zo vaak in het openbaar een joint te roken (danwel in een bushalte, op een bankje, op weg naar huis of waarever dan ook) en ik kom ook vaak genoeg politie tegen. Niemand die er ooit wat van gezegd heeft (ook niet toen ik nog geen 18 was). Je (ik iig) wordt tegenwoordig hier zelfs niet eens meer raar aangekeken als je in een bushokje op de bus zit te wachten met een boek een muziekje en een joint. (Y) |
Citaat:
tenminste de post van mijn voorganger kwam over op mij alsof hij dat suggereerde, vandaar mijn reply :) |
Citaat:
Toevallig studeer ik rechten ik kwam net toevallig tegen dat iedere gemeente andere richtlijnen over bepaalde zaken kunnen hebben. Dus we hebben beide gelijk denk ik (Y) |
Mijn ouders zijn fel anti-drugs, want ze komen uit Rusland en daar was niet van die gave hippietijd waarin ze zelf allerlei shit konden uitspoken.
Een jaar of drie terug kwam ik dus een keer stoned thuis, met het plan even snel beneden gedag te zeggen, eten te pakken en naar boven te gaan. De moeder zat op dat moment Roseanne te kijken. Nja, die aflevering ging dus over dat die dochter LSD had geprobeerd of iets in die richting en dat haar ouders daar compleet om flipten. Dus de moeder opeens - 'oh, oh, wat vreselijk.. heb jij weleens drugs gedaan?' Nu kan ik sowieso al niet liegen en als je dan ook nog eens stoned bent, euh mja. :D Dus ik zeg, 'nouja, weleens geprobeerd'. Moeder geschokt, 'wat dan? :| heroïne? :| LSD? :|'. Dus ik 'nee, nee, gewoon blowen af en toe.' Valt er zo'n dramatische stilte, waarbij ze me aanstaart en ik terugstaar. Na een minuut of twee begint ze opeens te giechelen: 'En hoe was dat dan?' 'Eh, leuk.' 'Wat deden jullie dan?' 'Nou, hoofdzakelijk in parkjes hangen en dom lachen.' '...nou, ok.' Klaar. Daar ging alle drama die ik verwacht had. :D |
Citaat:
Alcohol is vele malen schadelijker en zou verboden zijn als het nu ontdekt zou worden! |
Citaat:
|
Russische ouders zijn ff wat anders dan Nederlanse ja, hier valt het allemaal best mee. Ik mag doen wat ik wil, zolang ik maar geen mensen naar mn huis toe haal. :D
Maar het is weleens anders geweest jah. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |