![]() |
OV wat eerder aanvragen ??
Heej mensen!
Ik heb een probleem..Ik woon in landgraaf en moet elke dag naar eindhoven naar school. Ik ben 17 en nog een maand dan wordt ik 18. Ik wou vragen of je je ov ook wat eerder kan krijgen op aanvraag, zoniet zijn er andere dingen die ik kan doen? is neit bepaald goedkoop elke dag 27 euro betalen voor trein:'( |
Citaat:
|
zwart reizen. (y)
|
Jeugdmaandtrajectkaart, Landgraaf-Eindhoven à € 280,60. Met eén zone OV erbij € 306,10. Je hebt wel een NS-stamkaart nodig, het lijkt me dat je daarvoor bij een loket moet vragen die je vast niet op Landgraaf hebt, dus daarvoor moet je naar Heerlen ofzo. ;)
|
nee, je kan je ov-kaart niet eerder krijgen. jammer, maar helaas.
|
Een maandkaart kopen is in jouw geval waarschijnlijk het goedkoopst (vijfretourenkaartjes zou je ook nog uit kunnen zoeken, maar ik vermoed dat dat duurder is).
|
voordeelurenkaart? wel pas na 9 uur...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jeugdmaandtrajectkaart
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Maar wel pas vanaf 9.00 uur geldig, dat is weer lastig.. |
Jeugdmaandtrajectkaart is denk ik de beste optie, ga even via de site van de NS rekenen of dat echt het goedkoopste is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit dat dan met die zones van de bus. Als je nromaal gesproken 2 strippen nodig hebt is dat 1 zone plus standaard die ene strip toch. Heb je daar dan 2 zones of 1 zone voor nodig bij je abbonement van de trein. |
Citaat:
|
en die zones zijn aan beide kanten van het traject geldig. Zo heb ik een maandkaart deventer en had tot de bushalte naast huis werd opgeheven ook een 1-zone bus-abo erbij voor 25€ p/m.
Das supergoedkoop. En ik mag én in Deventer én in Zwolle met de bus. |
lopen (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |