![]() |
Skins Windows XP
Hey,
Ik had een tijdje een Vista Brickopack op mijn pc geinstaleerd, zodat alles er erg mooi Vista-achtig uitzag. Maar naar een tijdje kwam ik erachter dat er software bij in zat dat mij PC erg lancgzaam maakte (zogenaamde Y'z toolbar). Daarom heb ik het er nu weer afgegooid. Zijn er ook manieren/programma's om een mooie skin op je Windows XP te gooien zonder spyware en andere rotzooi?! |
Windowblinds, niet gratis, maar is vast wel ergens te halen :)
Bovendien zijn er enorm veel skins voor te vinden.. |
StyleXP, niet gratis, maar heeft wel veel mogelijkheden en vreet niet veel resources. Voorbeeldje.
|
Shell's zijn ook wel leuk, bijvoorbeeld blackbox for windows, litestep, enz
Ook raad ik je aan om de volgende sites eens te bezoeken: wincustomize, blizzle.com en deviantart. |
Met UXTheme Multipatcher kun je er gewoon gratis voor zorgen dat je third party themes kunt gebruiken; die themes kun je dan bijvoorbeeld weer downloaden op DeviantArt.
|
Sowieso maken skins en wallpapers je comp langzamer.
|
nee joh
|
Ik heb een theme gedownload. Ik weet alleen nog niet hoe ik hem moet gebruiken het is een .logonxp bestand. Weet iemand hoe het programma heet dat je er voor moet gebruiken?! Ik heb van Deviantart gehaald.
|
Citaat:
|
Hmm, jammer. Op DevianArt staan erg mooie dingen kan alleen niet precies vinden welke in nu moet hebben en waar ik moet zoeken.
Edit: Ok ik ben er al uit! (y) |
Als ik een skin "apply" met windsblinds 5.0 krijg ik dit als resultaat :confused:http://www.putfile.com/pic.php?img=3303407
Het gaat om deze skin http://www.deviantart.com/deviation/36197070/ Waar kan het aan liggen?! |
Misschien omdat jij nog vista-meuk gebruikt en de deviantskin voor xp is? Jouw screenshot ziet er iig erg vista-achtig uit.
|
Ik heb gewoon windows XP home edition. Ik had idd al een vista wallpaper ingesteld maar dat heeft er niet mee te maken. Toen ik op apply klikte van zo'n vista skin, was dit het eindresutaat
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |