![]() |
collegegeld windesheim
(ik gok een beetje dat t hier hoort)
weet iemand wanneer de eerste termijn van het collegegeld afgeschreven wordt voor studenten op Windesheim ? ik kan t nl. nergens vinden,en tis toch wel prettig om te weten... B.v.b. dank, -Marcel. |
Stond dat niet op het formulier waarop je je machtiging oid moest invullen?
Bij mij is het al afgeboekt, vrijwel direct na m'n aanmelding (maar ik zit niet op; windesheim). |
Citaat:
enfin, de kans lijkt me redelijkerwijs aanwezig dat er op dit forum wel mensen zitten die er ervaring mee hebben. |
Citaat:
Ik zal even informeren voor je. :) |
Helaas, je bent niet de enige die zo handig is om het formulier op te sturen, zonder een kopie te maken. :D (n)
|
Op dat machtigingsformulier stond dat het rond 1 september afgeschreven wordt. Je hoeft het niet per se te kopieren, je kunt het ook gewoon onthouden ;)
|
Citaat:
|
Snap ik wel, het was ook maar een grapje (zie knipogende smilie).
|
nou, vooruit dan maar ;)
|
Citaat:
het is alleen nog steeds niet afgeschreven, vandaar mijn nieuwsgierigheid. (niet dat ik haast heb om mn geld kwijt te raken...). |
't zal er morgen wel vanaf zijn :)
|
ik heb het ff aan mn broer gevraagd ( want die zit op windesheim ;) ) en die zei dat het bij hem altijd de 26e werd afgehaald, maar als het in het weekend valt werd het die maandag erop
|
Citaat:
t zal vast wel ergens te vinden zijn, maar je krijgt zoveel papierzooi van die lui... |
meestal aan het einde van de maand
|
Citaat:
anyway, ik kom er uiteindelijk natuurlijk vanzelf achter. Ik heb mn collegepas e.d. al, dus t zal wel goed zitten. |
Citaat:
|
Ja, maar de eerste afschrijving werkt vaak anders. Ik heb altijd in augustus moeten beginnen met betalen; dat werd dan in jaar 1 rond de 31ste afsgeschreven. Daarna telkens rond de 24ste//25ste van de maand (dus eigenlijk tegelijk met je stufi).
't Kan ook zijn dat je niets in augustus betaald, maar vanaf september tot en met juni (en dus juli-augustus niet), of dat je zelfs niet in 10 termijn betaald, maar in 5 (ik geloof dat de VU dat doet/heeft gedaan). |
Vorig jaar:
1 september 1 november 31 december 1 maart 2 mei En dit jaar betaal ik het hele bedrag in een keer en dat is gisteren, 1 september, afgeschreven Ik doe Accountancy @ Windesheim |
Citaat:
|
om jullie niet langer in spanning te houden, het collegegeld is afgeschreven.
:(. |
Brrr... dan wil ik mijn bankrekening niet zien...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |