![]() |
lesuren
hoeveel uur heb je ik 33
|
Anders, namelijk 15
|
13, maar dat is geen middelbare school
|
17 uur contacttijd gemiddeld per week (als ik geen practicum heb). De rest is zelfstudie.
|
Ik heb 21 uur :) (lesuur = 70 minuten)
6VWO NT |
20 uur per week (en dan uren van 60 min gewoon) maar dat is geen middelbare school maar HBO (en voor mijn studie is het best weinig)
|
12 contacturen.
|
Ik geloof 43 van 50 minuten. :o Maar sommige uren staan tegelijk, in de praktijk is het dus minder (sta een paar keer twee- of driedubbel ingeroosterd).
|
< 28, ik heb er 23. :o
|
30
|
Officieel slechts 3 college-uren per week momenteel. :bloos:
|
anders> 14 contacturen
|
Citaat:
Ik met 4 bijvakken en alles van mijn profiel kom op 28 reele uren, het zouden er 36 moeten zijn..... |
Wisselt per week, nu aankomende week maandag introductiedagje waarvan ik niet weet hoeveel uur en verder 11.
Verder tussen de 13 en 20, over het algemeen 17 dit blok. Allemaal 50 minuten, HBO |
Citaat:
|
ik heb 24h van 50 minuten (6vwo).
|
k heb 8 uren van 90 min. en 9 van 75 min., maar van die 9 kan ik maar naar 5, want de rest is tijdens die andere lessen. Dus dat komt neer op 13 uur.
|
36 uur van 50 minuten. :o
|
28 uur van 60 minuten
|
20 lesuren van 45 minuten
|
Ik heb 14 contacturen.
|
34 lesuren van 50 minuten.
|
Vierendertig.
|
Citaat:
|
Ik heb 31 lesuren.. (1 mbo)
Valt eigenlijk best mee dus. ;) |
15 uren les (50min) + 2 uur lo + eventueel 1/2/3 uur kwt
6vwo |
7.5 :p
|
9 uur per week
|
Vier- of zesendertig, dat hangt er vanaf of ze Geschiedenis voor mij inroosteren. Maar dat zal haast wel niet.
|
een stuk minder dan 28, precies weet ik het niet.
|
30 uur 50 minuten 6vwo
|
Citaat:
|
23 uren van 40 minuten. 6VWO.
|
36 ongv
|
Citaat:
|
24 uur (50 minuten per uur), 6VWO, C&M
Ohja, daar zit 'gym' nog niet bij. Maar dat is in de eindexamenklassen allemaal anders bij ons. Een paar blokken van een paar keer. Dus in totaal iets van 12 uur extra ofzo nog. Per jaar dan, niet per week. |
12 uur, maar ik doe ook een universitaire opleiding. Vorig jaar op het VWO had ik er geloof ik iets van 25.
|
16
|
Ik heb iets minder dan 13 college-uren. Daarnaast sta ik nog ongeveer 6 uur als semi-docent (studentassistent) voor een groep studenten.
Op het VWO had ik het laatste jaar ongeveer 24 lesuren. Daarvoor altijd 32. Could be wrong though. |
5 Havo: E&M, 22 uur, 50 minuten per uur.
|
hbo mwd: elke week anders maar sowieso nooit meer dan 28
|
10 uur, journalistiek
|
20 uur, waarvan 4 uur er niet toe doet. 16 uur dus.
|
De ene week 12 uur, de andere week 13.5 uur. Gemiddeld 12.75 uur per week. ;)
|
26 van drie kwartier in een week (of 13 van anderhalf, heb namelijk alleen maar blokuren)
|
Ik heb elke dag van 9 uur 's ochtends tot 5 of 6 uur 's avonds, en ik zit op de Uni. De eerste 2 - 4 uur college, en daarna (computer)practica of werkgroepen.
|
Ik heb 38 uur.. maar das wel stage.. :)
|
Anders: 12 contacturen.
Op de middelbare school had ik gemiddeld 32 lesuren van 50 minuten, denk ik. |
<28, 11 uur. Maar dat is dus geen Middelbare school :p
|
24 uren van 45 minuten. 6e van het Gymnasium met E&M.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |