![]() |
Korstje
Ik had laatst een plekje naast mijn mond waar ik aan ging krabben. Nu is dit zich gaan uitbreiden en ziet het er onsmakelijk uit. Het is een geelachtige korst geworden.
Het vervelende is echter dat het niet lijkt dat het kleiner wordt, mede doordat als ik eet het wondje open gaat. Wat moet ik nu doen, gewoon wachten? |
Niet meer aankomen en wachten tot het overgaat, is het beste wat je kunt doen denk ik.
|
Gewoon laten zitten, met je tengels afblijven en wat voorzichtiger doen met eten.
|
Kan het geen herpes infectie zijn?
|
Je zou het eventueel een beetje vet kunnen houden met Purol ofzo zodat het niet zo snel weer terug open gaat. Verder er vooral afblijven en aan de lucht laten genezen.
|
Dankjewel allen. Ja, mijn tante zei dat het een herpes infectie is en ik ga zo naar een apotheker in de buurt. Ik hoop alleen wel dat het snel weg is.
Vanaaf een feest en alweer bijna naar school met dat ding op men bek... |
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehl naar de dokter natuurlijk.
|
Citaat:
|
lijkt me niet dat iemand daar zin in heeft met iemand die een gele korst op zn mond heeft dus dat zal wel geen probleem zijn.
|
Citaat:
|
nou ik vind een gele korst behoorlijk smerig en ik zie nooit mensen met een koortslip.
|
Citaat:
|
eh je wou zeggen dat het merendeel van de mensen een koortslip heeft, dag in dag uit?
bovendien was het figuurlijk, ik heb heus wel eens iemand met een koortslip gezien maar ik bedoel dat het eerder een uitzondering. |
Nee dat zeg ik ook niet. Maar jij zei nooit. Maar goed het kwam niet echt als figuurlijk over :p
|
bah...niet meer praten en eten. En zo vlug mogelijk nar de dokter
|
Voor koortslippen heb je zalfjes die heel fijn helpen, dokter kan vast advies geven, misschien zelfs een receptje. Dan is het echt zo weg :)
|
Citaat:
|
Vooral voor je naar bed gaat even iets van creme erop ofzo, purol zoals hierboven al genoemd werd, of gingseng (?) of anders gewoon desnoods iets van nivea ofzo. 's Nachts heelt het altijd beter en dat overdag eraf blijven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |