![]() |
Dyanne Beekman
We kennen deze dame allemaal van programma's als Looking Good en Passion for Fashion. In deze programma's gaat ze op pad met nono's om een nieuwe garderobe voor ze uit te zoeken en hun huidige eens flink te bekritiseren. Ook gaat Dyanne op zoek naar de laatste TRENDS voor de kijker en geeft met de woorden ''DIT GAAN JULLIE VAKER ZIEN'' aan of iets hot or not is.
http://www.lifestyle5.nl/NL/galleryg...1142521984.jpg http://www.mediafreak.nl/mediafreak/...%20Beekman.jpg Wie is er bekend met haar en haar programma? Wat vinden jullie van haar? En wat vinden jullie van de manier waarop zij zichzelf kleedt en presenteert? Is het goed genoeg om vervolgens mensen kleding advies te geven? spui. haar website |
|
Ik zag in groningen een meisje op een terras dat haar hele look gekopieerd had, dat was echt sad. :) (n)
|
OMG, skinny jeans met witte sneakers en n kort jasje. Of een zwart witte, wijd uistaande rok :( Op zich ziet ze er niet eens zo heel slecht uit, maar het is altijd hetzelfde.
En natuurlijk kreeg ik kromme tenen toen ze zogenaamd wist te vertellen waar alle hotspots van NYC waren :nono: |
Citaat:
|
Was zij het ook die die dikke kinderen taart gaf bij de kapper?
|
Ik voel het altijd overal jeuken als ze termen gebruikt als 'fashionable verantwoord' en 'musthaves'..
|
ze heeft er vast heel veel verstand van. :)
zo doet ze iig |
En ik vind dr altijd heel bitchie tegen haar gasten :confused: .
|
Ze brabbelt vanalles over TRENDS die mensen moet opvolgen, maar dat zijn toevallig wel de trends die zij er zelf uitgepikt heeft. Verder zijn sommigen daarvan al redelijk voorbij, lijkt het wel.
O ja, ik word ziek van die schoenen die zij mensen opdringt. Het zijn altijd van die hele lelijke quasi laarzen, zonder hak maar met veters. Dat noemt ze dan een 'hoge' sneaker en ze zegt dat dat netjes maar sportief is maar het is gewoon LELIJK. Daarnaast is ze eigenlijk helemaal niet zo sociaal en ze komt over alsof ze een beetje neerkijkt op de mensen die ze helpt op tv. |
Je haar is een beetje 'trashy maar toch trendy' en je bent wel 'fashionably senstive maar ehm too cool to care ja'. Alleen al vanwege het taalgebruik dat ze bezigt verdient ze een pijnlijke langzame dood. In een aflevering sprak ze 'vintage' uit als 'vientas'. Ze is gewoon heel irritant laten we het daar op houden.
|
ik kan haar echt niet uitstaan:
- ze is ongelooflijk bekrompen - ze draagt sowieso altijd zwarte kleding, dus - ze heeft werkelijk geen eigen ideeën of smaak, voorbeeld: - ze vindt die o zo hippe crocs leuk omdat iedereen dat vindt - ze kan haar slachtoffers maar op één manier kleden enzovoort enzovoort. :) |
ikvind haar wel een beetje heet :confused:
|
ik ook wel, met die twee rode lijnen door haar gelaat. Doet me denken aan een soort bebloede facial omdat mijn eikel uit elkaar explodeerde wegens te krachtig sperma.
|
Citaat:
|
ik vind het altijd wel vermakelijk om naar te kijken, maar dat is dan ook alles.
|
wel ontopic blijven hoor jongens, wat vinden jullie van de kleren die ze draagt?
|
lekker casual stoer en toch vrouwelijk, wel altijd een eyecatcher, en denk er om, niet meer dan één!
|
Citaat:
|
Iehl, Dyanne.
|
Ik vind het al bizar genoeg dat jullie überhaupt weten wie het is:s.
|
Ja erg bizar he, op de hoogte zijn.
|
Citaat:
|
Ze stond laatst in de NL20 en ze vond zichzelf toen geloof ik niet echt een gewone styliste maar een eehhh allround-imagokneder oid. Maarrrr ik heb me verder niet zo in haar verdiept.
|
Ze heeft iemand een keer een soort klompen aangesmeerd maar dan van zwart leer en met blokhak en met heel veel ijzer er aan. Want dat was volgens haar 'stoer maar vrouwelijk'. :(
|
655321:
Ben ik de enige die haar sympathiek vind? Ik ben fan. |
ze lijkt (qua uiterlijk) ontzettend op de moeder van een ex vriendje :confused:
Gelukkig was die niet zo vervelend, want ik vind Dyanne echt mateloos irritant. wat een bekrompen snol. |
Citaat:
|
ze is toch helemaal niet van Looking Good (oke wel een programma als...) ik vind haar wel leuk :)...niet gezegd dat ik 'haar' mode ook leuk vind, maar haar wel.
edit: Citaat:
maar mensen vinden het vaak stoer om haar dom en vooral afschuwelijk te vinden geloof ik...of krijg ik nu het hele scholieren forum tegen me :confused: :o |
Ik vind het soms wel leuk om te kijken, bij gebrek aan wat fatsoenlijks op tv.
Het is meestal wel vermakelijk, maar soms doet ze echt neerbuigend tegen die mensen die ze gaat helpen. En sommige van de dingen die ze hen aansmeert :nono:. |
dyanne braakman :mad: ze noemt zich zelf imago-stylist, ze neemt ook het karakter en de persoonlijkheid van haar slachtoffers onder de loep :rolleyes: het uiterlijk als weerspiegeling van het innerlijk, ik vind het de grootste onzin die ik ooit gehoord heb
|
Citaat:
|
ze kiest altijd net de walgelijkste dingen uit een winkel uit, die ook totaal als een tang op een varken staan, echt een fantastisch programma (L)
|
Citaat:
http://www.ellegirl.nl/forum/showthread.php?t=205950 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou der doen
|
Ze is vervelend, en ze draagt altijd een spijkerbroek met een JASJE of semi victoriaanse bloesje zzzz.
|
Ze draagt altijd hetzelfde inderdaad, en ik word moe van d'r ' stylish verantwoord' uitspraken.
|
'Voor de heb' http://folkenstein.com/images/oily/TY%20WINK.jpg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze zegt dingen als '' DIT GAAN WE VAKER ZIEN DEZE ZOMER/HERFST/WINTER/LENTE'' en '' DAT IS NIET STYLISCH VERANTWOORD'' of '' MANNEN LET OP, DIT GAAT HET WORDEN'' echt 50000 x per minuut. Dus als je even langszapt ,accidentellement, dan ben je al gauw op de hoogte van de gehele inhoud van het programma.
|
ik vind het een lelijke hoer (y)
|
Die website kent in ieder geval geen eigen stijl of identiteit, waar ze over brabbelt.
|
Citaat:
|
"But I think I'll just rape you and kill you instead
Die Diane Die Diane Die Diane" |
Citaat:
|
Ze linkt door naar
http://mannen.fashion.nl/fashion.aspx?ma=2105x345 Ik associeer de blauwe knoop met iets heel anders? :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |