![]() |
foto's bewerken??
voor een trouwkaart wil ik meerdere foto's gaan bewerken tot één totaalplaatje...
weten jullie een programma waar ik dat het beste mee kan doen? (en hopelijk niet al te ingewikkeld) kheb d'r geen verstand van, vandaar dak het maar ff vraag voordat ik alles apart ga downloaden om het vervolgens weer van m'n compu af te gooien, omdat het niet werkt... alvast bedankt! :) |
Wat ik zelf heel veel gebruik is Paint Shop Pro 7- je kunt een trialversie downloaden vanaf www.jasc.com, en op die site kun je het vanzelf vinden denk ik :)
http://www.jasc.com/download_4.asp?prod=001 |
Citaat:
wilde ik ook al adviseren maar je was me voor :mad: :p |
Citaat:
|
thanx! (y)
|
download photoshop, kan je tenminste echt wat moois mee maken, psp sucked ;)
|
ik ben ook voor photoshop
|
GIMP. Gratis, opensource, legaal en simpel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ulead PhotoImpact....
|
Achja...ieder zijn eigen software progje om mee te beeldbewerken, het is maar net wat je gewend bent, met PSP werk ik al sinds versie 4 en ik heb vorig jaar pas voor het eerst fotosoep gezien, en er eigenlijk nog nooit zoveel mee gewerkt :o
|
Adobe PhotoShop 6.0 Moeilijk te leren maar je heb dan ook wat...
|
sorry hoor maar psp is echt niet zoveel makkelijker dan photoshop, als je iets wat makkelijk in gebruik zoekt open je paint maar, als je wat moois wil maken photoshop
I rest my case :D |
Photoshop, als je dat eenmaal door hebt kun je master dingen maken.
|
Photoshop Elements.
http://www.adobe.nl/products/photoshopel/main.html Je hebt niet alle funcionaliteit nodig van de "zware" editie, dus is deze lichte goed genoeg neem ik aan. Kun je ook een trial van downloaden, maar je kunt er niet mee bewaren (d'oh). Dus ik raad voor nu maar ff Paint Shop Pro trial aan. :) |
kben al wat uurtjes bezig geweest met paint shop pro 7 en kheb nou wel door hoe dat werkt :)
maar omdat nogal veel mensen het over photoshop hebben vraag ik me af wat het verschil is tussen die twee... of is dat niet echt makkelijk uit te leggen? heeft het meer van die effecten (zoals spotlights en dat soort dingen in psp7) of niet? |
Citaat:
|
Paint shop pro, heeft veel van dit soort effecten zoals, lichtinval mozaiek, allemaal rechthoekjes, lijntjes
van dat soort dingen, maar dan houdt het ook beetje op photoshop gaat beter om met het gebruik van layers waardoor je al mooier met schaduwen op bepaalde dingen kan werken, verder is het (vind ik zelf) gebruikersvriendelijker en kan je als je goed met de Filter opties overweg kan, 10x mooiere en meer dingen maken als bij paint shop pro |
Citaat:
dat werkt echt geweldig vinnik dan ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |