![]() |
Ex
De laatste paar weken krijg ik van alle kanten veel positieve aandacht van jongens. Ik ben het niet gewend, omdat of ze zagen me niet staan of ik liet het niet toe. Hoeveel jongens ik ook zie, ik blijf denken aan mijn ex. Mijn hart gaat door mijn ex sneller kloppen. Helaas wil hij me niet terug, hij wil geen relatie. Ook al hebben we bijna 3 maanden gehad, ik kan echt wel zeggen dat ik van hem hou. Ik wil hem terug, hoe zou ik dat in hemelsnaam moeten aanpakken als ik in mijn achterhoofd dondersgoed weet dat hij geen relatie wilt maar wel van me houd, om me geeft en me mist (ook in bed). Misschien hoort het niet helemaal bij dit topic maar ik heb advies nodig van anderen. Wat moet ik doen? Moet ik hem laten gaan? Moet ik juist voor hem gaan? Ik geef hem veel ruimte. Normaal zat ik elke dag bij hem en nu 1 keer per week. Geef me aub een advies
________________ |
Volgens mij wil die jongen nog eerst wat van het vrijgezellenleven leiden. Dat is mijn gedacht natuurlijk, ik kan er altijd naast zitten.
|
Ehm, je moet hem vergeten, voorlopig.
Als hij geen relatie wilt, en jij wel, dan gaat dat alleen maar heel veel pijn doen...ook al is hij de enige aan wie je kan denken. Bij mij is het ook nog niet zolang uit (na 2,4 jaar, maar ook na 3 maanden kan het gemis al heeeeel erg zijn) , en zij is ook echt de enige aan wie ik kan denken en wil denken, maarja zij wil ook niet meer.... Als je ervan houdt om jezelf te kwetsen, moet je achter hem aangaan, zoniet, weg met die kerel :confused: |
Óf, en dat kan dus ook, je accepteert dat je geen relatie met hem kan krijgen en kom af en toe langs en soms heb je sex met hem.
Kan je in de tussentijd verliefd worden op een ander. Of je geniet van het leven dat je dan lijdt. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus roloog me niet, no0b. |
Citaat:
Punt is dat zij wel meer wilt, en dat werkt dan dus niet. |
Citaat:
Óf, en dat kan dus ook, je accepteert dat je geen relatie met hem kan krijgen en kom af en toe langs en soms heb je sex met hem. Af en toe langs komen is dus los van sex hebben met. |
Gewoon verder gaan met je leven en verder kijken naar volgende slachtoffers ;)
Nee, als hij niets meer met jou wil, dan kun je daar niets aan doen en moet je dat accepteren. Ook al mis je hem erg, dat gevoel gaat uiteindelijk weer over. Ga gewoon gezellig uit en flirt met andere jongens, misschien kom je nog wel een veeeeel leukere tegen. Het kan ook goed zijn dat je vriend even wat meer tijd nodig heeft om aan het idee te wennen een vaste relatie aan te gaan, hij laat het vanzelf wel merken als hij je terugwil, zo niet, his loss. Er zijn nog veel meer jongens op de wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het nog niet zo lang geleden ook uitgemaakt met mijn vriend, na 3 jaar tijd. En hij zegt nog wel eens dat hij mij terug wil en hij stuurt mij ook nog wel eens smsjes.
Maar soms lukt het gewoon niet meer, en dan moet het gewoon 100% van twee kanten komen, en dat doet het bij jou ex waarschijnlijk ook niet. Ik denk inderdaad zoals al andere op het forum hebben gezegt dat hiji gewoon een beetje vrij wil zijn. Want dat wilde ik in eerste instantie ook. Toen kwam er iemand en die verpestte dat tijdelijk, maar nu ben ik weer voor hondert procent vrijheid.. succes |
Er is een mooi liedje dat wel een beetje de basis duidelijk maakt...
I close my eyes Only for a moment, then the moment's gone All my dreams Pass before my eyes, in curiosity Dust in the wind All they are is dust in the wind ... Now, don't hang on Nothing lasts forever but the earth and sky It slips away And all your money won't another minute buy Dust in the wind All we are is dust in the wind Beetje abstract, maar zo is het leven, gewoon doorgaan met je leven, en zoek een ander... ;) |
Jullie hebben helemaal gelijk. En ik had al veel langer moeten luisteren naar de mensen in mijn omgeving (vrienden etc.) en die jongen allang moeten vergeten. Er zijn genoeg leukere, lievere jongens die mij ook liefde terug kunnen geven toch:P:) Thanks mensen voor alle reacties..
|
Contact verbreken.
|
Get over him. :)
Contact verbreken en een eigen leven zoeken. :) |
ik denk dat alleen sex niet werkt. Op een gegeven moment wil 1 van de twee geen sex meer, omdat hij/zij bijvoorbeeld op iemand anders verliefd is of hij/zij wilt je gewoon loslaten, dan kan dat echt hard aankomen. Vooral als 1 van de 2 eigenlijk verliefd is.
|
Alleen seks werkt niet want je wilt meer....
Hij houd je aan het lijntje door te zeggen dat hij nog steeds van je houd en je mist... En als hij het meent moet hij eerst eens volwassen worden :) En hoe moeilijk het ook is vergeten en zie in dat anderen je ook leuk/lief/knap en aardig kunnen vinden en dat ze veel beter zijn dan je ex :) |
Probeer jezelf eroverheen te zetten, als jullie echt van elkaar houden komt het echt nog wel goed. Maar blijf daar niet op hopen, zet de knop om al is dat hard, zet jezelf voort.
En het is toch alleen maar beter, wees blij met de aandacht die je krijgt ;) misschien dat je er binnenkort wat mee kan. |
ja vooral genieten van de aandacht die je krijgt! Heb ik ook gedaan, werkt echt het aller beste.
|
=']
|
Probeer over hem heen te raken. Lukt dat niet op de manier die je nu doet, dan moet je het op een andere manier gaan doen. Blijkbaar houd je door het contact wat er nog is een klein beetje hoop dat het goed gaat komen, al zeg je zelf dat dit niet gaat gebeuren.
Jij wilt hem nog graag terug, hij jou niet. Als dat maar van één kant komt, dan werkt het niet en dat geef je zelf ook aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik nu de eerste die ziet dat dit een up is?
|
Nee maar ik had geen zin om mijn reactie weer aan te passen. :o
|
ghehe: "Ik mis je, ook in bed"
|
Citaat:
|
Citaat:
En na 2 dagen nog een keer ook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |