![]() |
World Darts Trophy
Zijn er nog meer hier die darts volgen de komende dagen? Ik volg het altijd, vooral de toppers is leuk om naar te kijken.
Vandaag: 1. 14:30 Colin Lloyd (Eng) - Peter Manley (Eng) 3 - 1 2. 15:20 Gary Anderson (Sch) (1) - Ted Hankey (Eng) 3 - 0 3. 16:10 Brian Sorensen (Den) - Phil Taylor (Eng) 0 - 3 4. 20:30 John Walton (Eng) (8) - Shaun Greatbatch (Eng) 3 - 2 5. 21:20 Ronnie Baxter (Eng) - Paul Hogan (Eng) 3 - 1 6. 22:10 Martin Atkins (Eng) (5) - Paul Hanvidge (Scho) 3 - 0 Taylor gooide een bijna het record wat op naam stond van Raymond van Barneveld (34,97 per dart): 34,78 per dart. |
Had iemand het gedrag van Ted Hankey gezien? Dat sloeg echt helemaal nergens op. Alles behalve sportief. Dat verwacht je toch niet van een topspeler als hij...
|
Programma zondag:
12. 14:30 Niels de Ruiter (Ned) (7) - Mareno Michels (Ned) 3 - 2 8. 15:20 Tony Eccles (Eng) (4) - Jelle Klaasen (Ned) 3 - 0 9. 16:10 Dick van Dijk (Ned) - Tony 'O Shea (Eng) 1 - 3 10. 20:30 Martin Adams (Eng) (2) - Albertino Essers (Ned) 3 - 0 11. 21:20 Göran Klemme (Zwe) - Vincent van der Voort (Ned) 2 - 3 7. 22:10 Mike Veitch (Sch) - Dirk Hespeels (Bel) 3 - 0 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niels de Ruiter - Mareno Michels was echt saai. Ze waren wel aan elkaar gewaagd, maar het niveau was een beetje laag.
Wel jammer dat Jelle er al uit is. Hij verloor echt kansloos, zonde... Dick van Dijk en Albertino Essers is ook jammer... De Nederlanders worden wel heel snel uitgeschakeld... :( Wat me wel opvalt, is dat de junioren het juist erg goed doen. 3 van de vier Nederlanders zijn de eerste ronde doorgekomen :). |
Vincent van der Voort toch door, na een zenuwslopende match! :)
|
Citaat:
|
Ik vind het juist leuk :)
Maandag: 13. 20:00 Gary Robson (Eng) - Simon Whitlock (Aus) - 14. 20:50 Michael van Gerwen (Ned) (6) - Raymond van Barneveld (Ned) (PDC-WC) - 15. 21:40 Co Stompé (Ned) - Darryl Fitton (Eng) - 16. 22:30 Mervyn King (Eng) (3) - Tony Martin (Eng) - |
Whitlock - Robson 3-1, de titelverdediger ligt eruit.
Edit: Barney ook, hij verloor van Van Gerwen. :):o |
Ja heerlijke partij net, Barney wordt steeds vaker gekickt door zijn eigen 'volgers', toch zuur maar hij moet er eigenlijk trots op zijn
|
Van Gerwen - Van Barneveld was echt een schitterende partij! Hoge gemiddeldes, een goed tempo, mooi om naar te kijken.
Jammer van Stompé - Fitton (0-3) maar gezien de wedstrijd wel een terechte uitslag. King - Martin was ook leuk om te zien (3-2) omdat het heel lang spannend bleef. |
Morgen ook niet de minste partijen:
19. 22:00 Phil Taylor (Eng) - John Walton (Eng) (8) - 18. 21:00 Simon Whitlock (Aus) - Michael van Gerwen (Ned) (6) - 17. 20:00 Colin Lloyd (Eng) - Gary Anderson (Sch) (1) - 20. 23:00 Mike Veitch (Sch) - Tony Eccles (Eng) (4) - |
King is wel erg wisselvallig, vond hem zwaar tegenvallen
|
Van Gerwen speelt veel beter dan Klaassen, veel constanter (y)
En leuk dat Barney eruit ligt (y) :cool: |
Voor de pauze stond Van Gerwen ook super te gooien tegen Whitlock. Na de pauze ging het iets minder, maar hoe het verder gaat weet ik niet, want SBS6 moet zo nodig dat Hart van Nederland weer er tussen door uitzenden. :s Jammer.
Maar hij hoefde nog maar 1 setje te winnen, dus ik ga er van uit dat het gewoon goed komt. ;) |
Citaat:
Ik vond het ook leuk dat Barney eruit ligt. Een nieuw gezicht die ver komt is ook wel leuk :) |
De uitslagen van vandaag:
21. 20:00 Tony O'Shea (Eng) - Martin Adams (Eng) (2) 3 - 4 22. 21:00 Vincent van der Voort (Ned) - Niels de Ruiter (Ned) (7) 2 - 4 24. 22:00 Daryl Fitton (Eng) - Mervyn King (Eng) (3) 1 - 4 23. 23:00 Ronnie Baxter (Eng) - Martin Atkins (Eng) (5) 4 - 0 O'Shea tegen Adams was een leuke partij om te zien (heb hem via internet gevolgd). Van der Voort tegen De Ruiter was slaapverwekkend. Die andere twee had ik niet meer kunnen zien, omdat de verbinding wegviel :s King heeft in ieder geval gewonnen, dus dat is de nieuwe tegenstander van Van Gerwen. |
Programma morgen (ik denk fantastische wedstrijden:
25. 20:00 Michael van Gerwen (Ned) (6) - Mervyn King (Eng) (3) 5 - 4 26. 22:00 Colin Lloyd (Eng) - Phil Taylor (Eng) 1 - 5 |
Nu staat het 3-2 in sets voor King, en hij staat 2-1 in legs voor. Van Gerwen had net de kans om hem te breaken (zodat het een goede stap was gezet om de set te winnen die King was begonnen) maar helaas miste hij de dubbel. :s
Als King nu zijn eigen set houdt dan ziet het er goed voor hem uit. Natuurlijk hopen we dat Van Gerwen terugkomt. ;) |
@^#*@*!
Klote SBS6.. Waarom stoppen ze ermee op het hoogtepunt van de wedstrijd?!! Die sbs6.nl doet het ook al niet :mad: :mad: |
Het staat nu 4-4 komt nu de alles beslissende laatste set..gooit dat *** SBS een ander programma tussendoor... :mad: of je dan maar even tot 2330 uur kan wachten voor het slot :s
|
godverdomme (N) en ik wil de uitslag nou nog niet zien! :mad:
|
Grrrr, inderdaad ja. :s Was gisteren ook al zo.
Ik vermijd NOS Teletekst maar even, want ik wil de ontknoping zien zonder dat ik de eindstand weet. |
Dat gedoe van sbs6 sloeg nergens op. Wie beëindigd nou een programma tijdens een wedstrijd als dit?
Wel een schitterende partij, ik had nooit verwacht dat Van Gerwen nog terug zou komen. Wow echt cool! Van Gerwen in de HALVE FINALE! |
WTF! Wat een belachelijk hoog gemiddelde wedstrijd zeg :eek:
|
Programma morgen:
27. 20:30 Martin Adams (Eng) (2) - Niels de Ruiter (Ned) (7) - 28. 22:00 Ronnie Baxter (Eng) - Mike Veitch (Sch) - |
SBS is echt te DOM voor woorden hoe ze dat gister hebben aangepakt!? Twas zooooo'n vette wedstrijd en dan gooien ze er gewoon een serie tussendoor.... stelletje *#%$&#$
Maar wel gaaf dat van Gerwen het er niet bij liet zitten en 'gewoon' terug kwam en won van (eigenlijk mijn favo) King. :eek: |
Ik ben blij dat hij heeft gewonnen, van mij mag hij het hele tournooi wel winnen. (y)
Van Gerwen moet nu zeker zaterdag weer spelen of niet? |
Van Gerwen heeft gewonnen, fantastisch! :cool: De finale Van Gerwen - Taylor is nog steeds mogelijk, want Taylor won dik van Colin Lloyd. Zou mooi zijn...
King moest weer voor een deel andere dingen de schuld geven (het publiek zou luidruchtig zijn geweest als hij gooide), mede door dit soort uitspraken ben ik totaal geen fan van hem. (n) |
Citaat:
wie spelen vnv btw |
Dat gozertje is goed.. tikje arrogant maar acht ben ik ook wel:P ie kan een grote worden. Of hij moet naast zijn schoenen gaan lopen....:P:D
|
btw wat kreeg die de Ruiter op zijn koten zeg........
|
Citaat:
Programma van vandaag: 29. 16:00 Phil Taylor (Eng) - Ronnie Baxter (Eng) 6 - 0 7. 17:30 Sven van Dun (Ned) - Ron Meulenkamp (Ned) JEUGD 1 - 6 30. 18:00 Martin Adams (Eng) (2) - Michael van Gerwen (Ned) (6) 6 - 4 |
Citaat:
|
Citaat:
O ja, Van Gerwen - Adams is de oudste speler tegen de jongste. Adams is 50 en Van Gerwen 17... |
Baxter kreeg dartles van Taylor, net als Lloyd gister.
Bij de junioren heeft Meulenkamp met 6-1 van Van Dun gewonnen. Nu is Van Gerwen - Adams bezig, de stand is 3-4 in sets voor Adams, die ook nog eens zelf mocht beginnen aan de achtste set. Dus Van Gerwen moet zijn setje even terugpakken en dan staat alles weer gelijk. En Van Gerwen is daar in ieder geval goed mee bezig, want hij staat 2-0 voor in legs. :) Kom op Mighty Mike! |
Neeee. :(
Van Gerwen verliest van Adams met 4-6. Ach ja, jammer, hij miste de laatste 2 sets te veel dubbels. Maar hij is ver gekomen. (y) Adams revancheert zich van zijn verloren partij in de International Darts League tegen Van Gerwen, dat was toen echt een mooie partij! :cool: Finale: The Power VS Wolfie. :) |
Echt heel jammer van Van Gerwen. Als hij net iets beter de dubbels geraakt had...
Idd, finale Adams - Taylor... Dat wordt hetzelfde verhaal als Taylor - Baxter. Hij wint det met gemak. |
Taylor wint denk ik wel. Hij is gewoon beter dan Wolfie (met die vette bril :d)
|
Ik gun het beiden wel, maar als je ziet hoe Taylor zijn vorige tegenstanders allemaal naar huis heeft gespeeld, dan zet ik mijn geld op Taylor vanavond.
|
The power (y)
|
Phil Taylor wint World Darts Trophy
Uitgegeven: 10 september 2006 22:39 UTRECHT - Phil Taylor heeft de World Darts Trophy op zijn rijke erelijst bijgeschreven. De Engelse frontman van de profbond PDC, die met een aantal collega's voor het eerst welkom was op het Utrechtse evenement van de concurrerende organisatie BDO, won zondagavond in de finale met 7-2 van zijn landgenoot Martin Adams. Taylor verdiende met zijn zege 45.000 euro. Adams, die zaterdag de jeugdige Nederlandse vedette Michael van Gerwen uit de eindstrijd hield, moest genoegen nemen met de helft. Hoewel sponsor Bavaria stopt, vreest de organisatie niet voor de toekomst van de WDT. Er zijn al onderhandelingen gaande met mogelijke nieuwe geldschieters. Het contract met SBS6, dat het evenement op televisie brengt, loopt nog tot 2010. *bron* |
Zoals verwacht eigenlijk. ;) Heb niets gezien van de finale, maar gezien de eindstand was Adams redelijk kansloos.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |