![]() |
wat te doen met een oudere jongen..?
heej heej allemaal,
kheb ff een vraagje aan jullie ben nogal verliefd :) maarre...weetnie oftie wat voor mij voelt maar kzit me zelf nogal gek te maken, weetjewel alleen is hij 10 (!!!) jaar ouder.. wat moetiknoudoehooeen?? liefs |
door blijven ademen
ontspannen en vooruit kijken. en zoekfunctie wil ook nog wel eens helpen met dit soort issues |
Hoe oud ben je? Ik gok 13-14 ofzo, dan zou ik 'm laten lopen. Als je toch 18-19 mocht blijken te zijn, mja, dan kun je de gok wagen... :)
|
Nodig hem uit op je kamer en zeg dat er een fles wijn/Martini/Bacardi klaar staat, gaat hij daar niet op in dan wil hij je niet (lees: vindt hij je te jong, waarschijnlijk) gaat hij er wel op in dan is het kat in het bakkie.
"Never to the movies, just straight to my house" aldus 2 Live Crew :cool: |
Je geeft zelf al aan dat je het verschil wel erg groot vindt, daarnaast weet je niet eens of hij wel iets met jou wil.
|
Vind het toch altijd gek als jongens/meiden een jongen/meisje van 10 jaar jonger versieren.
|
Citaat:
|
Hier is al zovaak een topic over geweest en eindeloos offtopic over gediscussieërd.
Mijn advies, laat lopen die handel. Er komt vanzelf een leuke jongen van je eigen leeftijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex met hem hebben, en hem dan aanklagen.
Gelijk wat jaarsalarissen binnen voor je pokemonverzameling ;) |
10 jaar.....hmmm....is het een leraar van je? In dat geval: lekker verder dromen.
Is het een collega? Gewoon vragen of hij een keer mee naar de film wil. Bij voorbaat geen tekenfilm... Tja, ik vraag me nu wel af wat het eigenlijk voor jongen is.... :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
helaas bewijfl ik dat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet er gewoon goed over nadenken wat je precies voor hem voelt. en je moet je vooral niks aantrekken van mensen die zeiken over het leeftijdsverschil. mijn vriend is nu 25, en wij zijn al 2 jaar heel gelukkig bij elkaar. leeftijd maakt alleen iets uit als het JOU dwarszit, dus wat anderen erover zeggen moet je gewoon negeren. Jij weet zelf het beste wat je voelt.
Als je echt iets met hem zou willen begiinnen zou ik er gewoon voor gaan als ik jou was. nodig hem uit om te gaan stappen, of een filmpje te kijken en kijk of het echt goed klikt tussen jullie twee iig veel suc6 meid. ik hoop voor je dat het goedkomt! :) |
heej
bedankt allemaal maar kdenk dat ik er iets moet bijvertelle kken hem vanuit de kerk en tis een broer van een kennis van mij kom weleens bij hem thuis weetnie precies hoe oud hij is maar denk 26,27 ofzo.. denk wel dattie beetje bij me past want hij houdt wel van een biertje doen (en ik ook wel) maar van thuis istie dat nie gewend snappen jullie en hij is een keer bij een concert van me geweest en toen vond hij het super mooi (en dat was egt gemeend) en hij heeft ongeveer hetzelfde werk als me pa en dat vin ik ook redelijk leuk.. dus hij heeft wel de zelfde interesses enzo duzjaa..nu weete jullie wat meer alleen zeide me ouders een keer niet serieus (maar ze bedoelden het 90% zeker wete wel serieus) dat ik met hem niet mag 'thuiskome' = beetje lastig... nou ja, hoor et wel weer van jullie |
Denk je niet dat hij je gewoon vriendschappelijk leuk vindt, maar verder niks?
|
Doe wat aan je taal, omg.
|
Citaat:
w00t mag ik je handtekening :eek: |
Dus misschien is ie 32 maar schat je hem jonger? :s
|
Als je echt verliefd op hem bent en het is ook wederzijds..dan is er naar mijn mening niets aan de hand.
Misschien zijn jouw ouders en andere naasten het er in het begin niet mee eens...maar het is jouw keuze..en jij moet er mee "leven"... Zelf heb ik namelijk een "vriend" van 30 (bijna 31) en ik ben zelf net 22 geworden. Dus ook een behoorlijke leeftijdsverschil. Doen wat je zelf denkt dat het beste is! :) |
Vind wat oudere mannen echt vaak ontzettend leuk ! Ze kunnen je vaak veel bijbrengen omdat ze veel meer ervaring hebben. Athans dit is natuurlijk niet altijd zo hoor. Ex vriendjes van mijn eigen leeftijd waren heel erg met zichzelf bezig. Dat is ook best logisch natuurlijk. Oudere mannen weten al vaak meer wat ze willen in de toekomst met hun leven enzo. Ik vind dat heel erg prettig persoonlijk. En de sex kan ook ontzettend leuk zijn :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, I agree voor de rest, maar dat stond hier al. ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |