![]() |
Geld storten ??
Kan iemand mij uitleggen Hoe ik geld moet storten op iemand anders rekening ??
kweet het niet Dus Bedankt als je me kan helpen ;) (y) |
Internetbankieren (y)
|
maar Ff serieus KAn Niemand em helpen Ik wil het graag weten
|
Als je een rekening hebt, dan heb je óf een internetbankieren-account, óf of je hebt een boekje met overschrijvingskaarten gekregen. Als je een internetbankieren-account hebt, dan heb je daar papieren en spullen van, en in die papieren staat hoe je het moet gebruiken. Zo niet, dan heb je overschrijvingskaarten waarop je het bedrag dat je overmaakt, naam&rekeningnummer van degene die het ontvangt en je handtekening moet invullen. Daarna stuur of breng je het naar je eigen bank. Vaak heb je enveloppen waar het adres van de bank al op gedrukt staat.
|
Citaat:
|
wat sarah zegt
|
Wat ik ook altijd doe en kan bij de Rabobank, in ieder geval. Binnen in de bank kan je bij zo'n apperaat geld storten. Pin er in, pincode en dan kan je kiezen tussen eigen rekening of een andere rekening. Klik je andere rekening aan, bankrekeningnummer intikken en dan het geld storten.
|
Citaat:
Maar als het slechts éénmalig is, kun je wellicht hetzelfde proberen. En anders vraag je gewoon zo'n boekje aan, of je regelt dat je kunt internetbankieren (toestemming van je ouders nodig, omdat je dan ook bij je spaarrekening kunt). Of je laat je ouders het overmaken en je betaalt ze cash terug. |
De bank waar je je rekening hebt kan je ongetwijfeld helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@TS: Wat Sarah zegt, en als jij niets van zo'n boekje afweet, vraag het eens aan je ouders. |
Citaat:
|
tja wat wil je
internetbankieren telefonisch bankieren electronisch bankieren overschrijvingskaarten geld opnemen aan persoon geven zodat die het kan storten op eigen rekening |
Naar de bank gaan van degene die t geld moet hebben (dus AbnAmro/Rabobank etc.). Dan aan de balie zeggen op welke rekening je t wilt storten.
Hier worden wel vaak kosten voor berekend, overmaken is gratis (tenminste voor zover ik weet). |
Ik kan op deze manieren geld overmaken. :)
Acceptgiro Overschrijvingsformulier (bank en giro) Mijn postbank (electronisch) Op postkantoor (contant) Op bank (contant) Paypal Creditcard (wereld wijd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |