![]() |
Films
Hey,
ik vroeg me af of er software is of een of andere truc, om filmpjes vanaf het internet te dowloaden. Een soort print screen maar dan dus zo lang het filmpje duurt, een film screen dus. Bij voorbaat dank. |
Je kan op zoek gaan naar rippers.
Als je een video'tje wil hebben van youtube of Googlevideo, zijn er verschillende programma's (Firefox Extensies)/websites te vinden. Of je kan aan de slag gaan met Screen-Capture programma's, die heb je in verschillende soorten en maten :) |
Topic-titlehint: [WWW] Screenshot-functie filmpjes? |
"Filmpjes" is een nogal breed begrip, wat bedoel je precies?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook quicktime filmpjes enzo, maar dat wordt gedekt door het woord etc. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En jij hebt daar een probleem mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk wel ja, ik vind het een vekeerde aanpak, en dan heb ik het vooral over posts wijzigen. Als iemand iets gepost heeft wat niet helemaal zuiver is moet je hem daarop aanspreken, niet zomaar posts veranderen. Anders leren ze het nooit. |
Citaat:
Als je iets te mekkeren hebt over mijn functioneren verwijs ik jou en je :nono:, (n) smilies naar M&M. |
Citaat:
anyway, dit lijkt me offtopic. :p |
Citaat:
En idd, nogal offtopic, dus ik hou me stil verder. |
Citaat:
En laten we ook maar gewoon ontopic posten enzo. |
http://javimoya.com/blog/youtube_en.php
kan je filmpjes van youtube en video google opslaan :) krijg je flv filmpje die je bv kan afspelen met Martijn de Visser's FLV Player |
http://www.erightsoft.net/SUPERsnap1.html
Hiermee kan je de flv omzetten naar bijv Mp3, WMV enzovoort.. (Ook andere bestanden kan je er trouwens mee omzetten ;)) |
Google video's zijn makkelijk te downloaden want je kan namelijk de google video player downloaden en dan gewoon de video files downen van google video's die je wilt (y) soms is het makkelijker dan je denkt
|
Citaat:
Och, ik vind het niet zo'n probleem, want ik draai deze bestanden wel vlc media player. |
En kan iemand me specifiek vertellen hoe ik programma's van uitzendinggemist.nl van die site kan halen en op de computer kan zetten
ik ben naar dit topic verbannen, maar heb het antwoord nog niet kunnen vinden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu wel, in elk geval ;) |
bij google staat al een grote knop "download" rechts op het scherm.
|
Nou, tis gelukt hoor :)
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |