![]() |
vroeg eten
wie weet een goed eetpatroon voor een 22 jarige meid die een onregelmatig leven heeft
|
Wat heeft dat met vroeg eten te maken? En hoe onregelmatig is je leefpatroon?
Een goed eetpatroon bestaat uit 3 hoofdmaaltijden, ontbijt, lunch en diner en daarbij 6 gezonde tussendoortjes. |
me vriend eet om 4 uur warm en dat is voor mij te vroeg vandaar vroeg eten
|
ontbijten: 8/9 uur
lunch: 12/13 uur avondeten: 18/20 uur |
Citaat:
|
Nounou, wat een reactie ^
|
Wat een topic.
|
idd, en volgens mij kan dit in het voedingstopic bij lichaam/gezondheid?
|
Citaat:
Als je vriend om 16 uur warm eet, en jij wil mee eten, dan ontbijt je om 8/9 uur, eet je een stuk fruit (of twee) rond 11 uur, een kop boullion rond 14 uur (misschien met een boterham), om 16 uur ga je warm eten, en om 19 uur eet je ongeveer wat je lunch zou zijn geweest. Beetje schuiven, moet kunnen. |
Ligt er aan wat je met de term "onregelmatig leven" bedoeld. Werk je vaak in nachtdiensten of zo, waardoor je op andere tijdstippen ook slaapt dus ook eet?
En 4 uur is inderdaad vroeg, naja dan eet je toch 's avonds zoals de meeste mensen doen? :confused: |
Ik ben meer voor 6 keer per dag eten. Maargoed ik sport veel dan heb je dat wel nodig. Gewoon 6 keer een echte maaltijd en dan zo min mogelijk tussedoortjes. Toch eet ik eerder 8 keer per dag nu. Ben gewoon een eetfreak:P oke luister maar niet meer naar mij.
maar wat ik wel probeer is vanaf het ontbijt minstens 2 a 3 uur te wachten tot ik weer wat ga eten. Dan heb ik weer echt honger en kan ik weer goed eten. Zo hou je toch nog wat regelmaat zonder dat je echt een strak schema ofzo nodig hebt. Verder is het gwn volhouden om je eraan te houden.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |