![]() |
opleiding, havo vereist ofniet :S
hallo,
ik begin morgen met de opleiding banketbakker,en ik werk daarvoor 4 dagen in een bakkerij en 1 dag volg ik les op school. Maar ik keek net op de site naar een vervolg opleiding all-round banket bakker,en daar staat bij de toelatings eisen: - diploma benketbakker - vmbo-kader diploma - havo diploma. Ik heb dan de eerste 2 over 2 jaar, maar ik heb geen havo diploma. Zouden er verzachtende omstandigheden zijn als bijv. mijn baas zegt dat ik het wel aankan ofzo tegen die school, of moet ik nu echt nog een havo diploma gaan halen? Vraag het morgen nog na op school, maar ik denk mischien weet iemand hier een oplossing voordat ik de hele nacht ga piekeren, :P Bas |
Citaat:
|
Is het niet zo dat je een van die drie diploma's moet hebben en niet alle drie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt uiteraard niet alle drie de diploma's nodig, want dan zou een vmbo-kaderdiploma overbodig zijn.
Het gaat hier zeker om een MBO-opleiding? Voor zulke opleidingen is toch nooit een havo-diploma vereist? |
Citaat:
maar heb je voor dit soort vragen geen mentor? |
t is gewoon dat je een van de drie moet hebben, dat staat meestal bij opleidingen :)
|
Precies, je moet één van de drie hebben. Beetje raar dat Havo er ook tussen staat, maar dat is waarschijnlijk voor de duidelijkheid, misschien hebben ze een paar keer een vraag gehad of Havo ook goed was, en hebben ze het er daarom maar bij gezet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |