![]() |
Scrubs
Ik heb laatst alle seizoenen gedownload en ben helemaal into deze serie nu. Als het goed is komt het nieuwe seizoen binnenkort ook weer uit. Wie digt dit ook en weet iemand wanneer het seizoen begint en waar het als eerste te downloaden is?
|
ik weet geen antwoord op je vragen maar ik vind t echt een kankertoffe serie dit (y)
|
Ja, wanneer komt het?
|
ik dacht dat het gestopt is. te weinig kijk cijfers in amerika
|
Citaat:
Zelf vind ik dit ook een geweldig goeie serie, humor van de bovenste plank (y) heb S01 en S02 op DVD, binnenkort de rest maar kopen. |
hier kun je alleen de 1e 2 op dvd krijgen :( Slaat nergens op.
Erg leuke serie iig. (y) |
Citaat:
|
ik heb wel ergens gelezen dat Zack Braff wellicht na seizoen 6 stopt omdat hij zich meer op films wil storten, ik hoop niet dat dit het geval is want de wending die het verhaal nam aan het einde van seizoen 5 is niet in één seizoen te verwerken en de serie kán niet verder zonder J.D. mijns inziens.
|
Het is Turk & JD en niet alleen Turk of alleen JD.
|
Scrubs <3
Volgens mij wordt seizoen 6 pas begin 2007 uitgezonden. Zal wel weer januari worden, was met seizoen 5 ook het geval. Ik vind seizoen 5 wel minder leuk dan de vorige 4, dus misschien is het maar beter dat ze na 6 seizoenen stoppen. |
hmmm ja vet lache...
of zo. maar ik vind ook eigenlijk dat het alleen door mag gaan als de gehele cast weer mee doet. scrubs is niks zonder cox of zelfs tha janitor!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze gaan dit jaar ook een musical doen, dacht aflevering 6 :)
|
Scrubs is briljant!
|
Citaat:
|
:O
2 en 3 zijn essentieel. Download NU :eek: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |