![]() |
MP3 Speler Creative Zen Vision; Wie heeft m?
Het is weer tijd voor een nieuwe mp3speler voor mij en nu was mijn oog gevallen op de Creative Zen Vision 30 GB. € 279,- bij Bol.com.. Mij viel echter op dat hij vrij groot en zwaar was, klopt dit?
Verder wil ik gewoon de standaard dingen weten; hoe is de navigatie? batterijduur? geluidskwaliteit? oordopjeskwaliteit? loopt ie vaak vast? en wat je verder zelf nog opvalt :) Ik weet dat ik dit ook kan googlen of bij bol.com kan vinden, maar als er staat dat ie 163 gram weegt, kan ik me er nix bij voorstellen, dus wil ik het graag van jullie weten :) Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Trouwens, als je een andere (betere) vergelijkbare mp3speler weet rond de zelfde prijsklasse, post maar :) Gr, annelijn. http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg |
Roze :rolleyes:
|
Citaat:
|
For you always baby ;)
|
Ga eens naar Mediamarkt, daar kan je ze goed vasthouden en bekijken, is altijd handig.
|
Citaat:
|
Mij viel echter op dat hij vrij groot en zwaar was, klopt dit?
[/B][/QUOTE] In verhouding tot een flash speler wel ja. Hij is ook iets groter dan een Ipod video, maar hij is zeker beter. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- Je krijgt er geen adapter bij, dus opladen moet altijd via USB (net als bij de Ipod), of je moet een externe adapter kopen voor 30 euro. - Het scherm is groot, scherp, en heeft een grote kijkhoek. Video's kijken gaat echt super op dit apparaat. - Mp3's overzetten gaat snel. Speler is ook als externe HD te gebruiken. - FM radio is van uitstekende kwaliteit. Goede ontvangst, duidelijke weergave op 't scherm. Dat was 't wel zo'n beetje. Heb 'm nu een week of 3 en ben er erg tevreden mee! Een eventueel alternatief was voor mij de Cowon Iaudio X5, maar die is bijna 100 euro duurder en doet praktisch niks meer, heeft zelfs een slechter scherm en kan niet op ID3 browsen. Ipod video vind ik niet eens een concurrent; die heeft geen FM radio, geen video out, geen HD functie, slechtere batterij, kleine inkijkhoek, slechtere geluidskwaliteit, etc. |
Citaat:
thx!! |
En als ik je wat vertel over die ene mp3 speler... luister je niet :(
Trut. :rolleyes: (F) |
Citaat:
liefje. (F) :$ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36. |