![]() |
voor de dames
ik heb een vraagje voor de dames. wat vinden jullie van mannen met borsthaar.
|
mjam
|
Superheet, superaantrekkelijk, ik hou ervan, ik vind het geweldig! :o
Als je het hebt, laten staan, zeker niet afscheren want da's nog onmannelijker dan een jongen zonder borsthaar. |
Ligt een beetje aan de man, soms is het wel leuk, soms vind ik het erg lelijk.
|
ik vind borsthaar echt afschuwelijk, vooral als het gepaard gaat met rughaar. *rilt*
|
Citaat:
|
Zolang er geen klitten inzitten of dat het zo lang is dat er klitten in kunnen komen kan het nog....
Een beetje is mooi maar te veel abosluuuuut niet... |
Bah geen borsthaar aub. yuk (n)
|
Ik hou niet zo van borsthaar.. Een paar haartjes is nog toegestaan, maar een oerwoud waar ik vlechtjes in kan zetten is echt not done. (n)
|
Liever niet teveel borsthaar...Mijn vriend heeft er wel veel, maar ik kan ermee leven ;)
|
ranzig
|
hahaha ik riep altijd heel hard nee tegen borsthaar.
Ik leerde mn vriend kennen zonder borsthaar (jongetje van 16) hij is inmissels 20 en flink behaard. Ik kan me nu geen man voorstellen zonder borsthaar, zo kaal enzow. Gellukkig heeft mijn vriend geen rughaar want dat zou hij wel weg moeten halen hoor das gwoon eng. |
niet te veel beetje maakt niet uit. maar goed ik ben zelf ook niet perfect dus zou iemand er niet op afwijzen ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sexy, mits het niet boven je kleding uitkomt (n)
|
Ik hou er niet zo van, maar borsthaar hebben is nog altijd beter dan borsthaar afscheren. Hou het maar gewoon (betrekkelijk) natuurlijk, dan ben ik allang blij. Er zijn denk ik weinig meiden die een erg leuke jongen zouden afwijzen omdat hij borsthaar heeft...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is juist sexy als hij bijvoorbeeld een paar knoopjes los heeft aan de bovenkant en je dan een beetje haar ziet *roar*
|
man zonder borsthaar = jongetje
|
Citaat:
|
Citaat:
eh teh gross |
Ik vind het niet zo mooi, iig niet als je het gewoon zijn gang laat gaan. Het mooiste vind ik als het een beetje bijgewerkt is en niet zo'n heel oerwoud is. Helemaal kaal hoeft van mij ook niet.
|
Je hebt altijd een overmaat aan ~
Maar liever met dan zonder :p (y) Als ik glad wil kruip ik wel met een vrouw in bed, maar zelfs die zijn niet glad ;x |
bah
|
Citaat:
|
vind het wel mooi
|
|
ja ok, maar das robbie williams
|
Wal-ge-lijk... Echt TÉ bah... Moet er niet aan denken
|
Citaat:
|
Sexy.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een rare vraag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben niet zo'n borsthaar-fan geloof ik :bloos:
|
Waarom maak je hier geen poll van? wete wij beter waar de meesten van jullie blij van worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het hangt zo van de jongen af he! Mijn ex had borsthaar, maar vanwege zijn bouw en zijn buik en borst en zo had hij niet geen borsthaar moeten hebben want dat was erg lelijk geweest. Maar mijn vriend met een bos haar op zn borst, dat is niet mooi denk ik zo!
Het hangt er vanaf dus! |
Citaat:
Maar mijn man heeft zich ooit eens geschoren, en dat zag er niet uit. Zijn borst is gewoon gemaakt voor een beetje haar (hij heeft dus geen bossen), zonder ziet het er echt heel raar uit, alsof 't een gladde bodybuilder betreft, echt heel naar :| (Ik moest ook huilen toen hij de verrassing liet zien, pff, de kale borst was slechts een deeltje van het vreselijke nieuwe *rilt* ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bah is niet mooi
|
Citaat:
En Robbie Willams is natuurlijk een heel slecht voorbeeld, die kan haast niks fout ''doen'', duh. |
Btw, mannen die hun borsthaar niet scheren is voor mij het zelfde als vrouwen die hun benen niet scheren. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |