![]() |
Jij en jouw buurt!
Halllo!
Ik loop op dit moment stage en ben daar bezig met een onderzoekje. Het betreft jongeren en hun buurt. Ik zou van jou graag willen weten wat jij vindt van jouw buren/buurt. Je kunt de enquete invullen via: http://www.studentenonderzoek.com/?qid=18332&ln=ned Heel erg bedankt!! |
wat een irritante enquete. Ze zeggen steeds dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn, maar dat is niet zo :nono:
|
Sorry Snoopy. Er zat een foutje in. Als het goed is is dat nu verholpen.
Bedankt dat je zo snel reageert! |
done
|
OMGWTFCROSSPOST!!!!!!!elf!!!!!honderdelf!!!!!!
kthxbye |
Gedaan
|
Beetje jammer dat men geen id heeft over welke buurt de ondervraagden de vragen invullen.
Het zou namelijk best handig voor de onderzoekers zijn om het per wijk te kunnen bekijken. Dus postcode invoeren of wijknaam etc. |
Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht! Ik wilde het anoniem houden, maar heb nu de mogelijkheid tot het invullen van je postcode in de enquete gebracht. Dank je wel!
|
Citaat:
|
gedaan
|
Ingevuld.
|
ingevuld
|
Citaat:
|
Je had misschien wel eerst ff de spelfouten eruit kunnen halen :P Bij moesten altijd tig x opnieuw uitprinten als er fouten in zaten..
|
Ingevuld. :)
|
ga m nu invullen.
|
Gedaan :)
|
Gedaan :)
|
Citaat:
|
No offense, maar wat een kut enquête. :)
Best stomme vragen, en ook stom geformuleerd. :o En de polls zijn helemaal raar gedaan, dat je moet kiezen wat de vraag afmaakt. :s Maar ja, done. :) |
done
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: ook ingevuld (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|