![]() |
Helaas is dit topic te fucking actueel voor woorden :( :mad: :(
Jammer, juist hij die echt wat heeft en nog steeds betekend voor zenders met een minder gangbare programmering legt het loodje............. Roggensteek wordt hem fataal 'Crocodile Hunter' sterft in het harnas Steve Irwin, de Australische televisiepresentator die bekend is als The Crocodile Hunter, is overleden nadat hij tijdens een duik-expeditie was gestoken door een pijlstaartrog. Irwin zou door het zeedier in zijn hart zijn gestoken. De veelbesproken tv-personality werd 44 jaar. Rest In Peace. |
Laatste nieuws (Novum/ANP) | cultuur en media | 04-09-2006 10:08
Roggensteek wordt Steve Irwin (44) fataal | © Trouw Roggensteek wordt Steve Irwin (44) fataal (Novum/AP) - Steve Irwin, de Australische tv-persoonlijkheid die bekend werd als The Crocodile Hunter, is maandag overleden. De 44-jarige Irwin werd door een pijlstaartrog in zijn hart gestoken. Dat gebeurde toen hij onderwateropnamen maakte bij het Groot Barrièrerif in de Koraalzee, ten noordoosten van Australië. Irwin was bekend om zijn aanstekelijke enthousiasme voor de natuur. Zijn programma Crocodile Hunter, dat in 1992 voor het eerst in Australië werd uitgezonden, werd via Discovery Channel over de hele wereld bekend. Twee jaar geleden baarde hij opzien toen hij grote krokodillen voerde met zijn zoontje op zijn arm. Later dit jaar werd hem verweten dat hij de rust van pinguins en walvissen in Antarctica verstoorde door bij het filmen te dichtbij te komen. Irwin laat zijn vrouw Terri, een dochter van 8 en een zoontje van 2 achter. Bron |
Even een nieuw topic gemaakt, die andere was echt té oud.
Niet dat ik zo vaak naar hem keek op tv, maar hij is wel nog jong zeg :( |
zat er een beetje aan te komen he.
|
zonde (n)
|
Vroeger die gast vaak gezien op Discovery, eindelijk heeft een van die dieren hem te pakken gekregen :D . Maar dat het een rog zou zijn :confused:
|
Ik keek zijn programma's altijd graag, en dat hij juist door een beest gedood is geworden waar hij nooit aandacht aan besteedde verbaast mij des te meer! :o
Als hij nou door een uit de kluiten gewassen Nijlkrokodil was aangevallen, kon ik er nog bijkomen. ;) |
Het hoort er wel een beetje bij dat hij op deze manier gestorven is, alleen had het dan wel een heel aantal jaren later gemogen..
|
Een minuscule rog, wat een roemloze dood :( Als ie was opgepeuzeld door een krokodil of doodgebeten door een giftige slang, was het veel 'mooier' geweest.
Hoe dan ook zonde. Hij was wel tof. |
Mijn grootste held is niet meer.. :(
"Crocs Rule!" |
Jammer, idd. een beetje een roemloze dood. Maar misschien krijgen we nu wel weer een prachtige documantaire van Werner Herzog.
|
Damn, hier ben ik echt niet goed van! Ik vond die kerel echt geweldig. Stomme pijlstaartrog!! :(
|
Citaat:
|
Het móest een keer gebeuren natuurlijk. Maar zo vroeg? 44 is echt geen leeftijd.
Tragisch :( |
Naja, die gast was soms heel onverantwoordelijk bezig (kkan nog zijn stunt met zijn eigen kinderen en krokodillen nog herinneren), dus echt rouwig ben ik er eerlijk gezegd niet om. Tis opzich jammer, hij was vermakelijk en heeft ongetwijfeld de wetenschap geholpen.
|
Wel apart; hij heeft veel "gewerkt" met gevaarlijke dieren; en heeft er hooguit wat wonden van opgelopen. En hij zwemt met zo'n rog (die roggen zijn helemaal niet heel zo gevaarlijk), die voelt zich denk ik bedreigd en steekt hem recht in zijn hart :eek:
Zoiets is normaal gesproken niet meteen dodelijk (als je in je arm ofzo wordt gestoken en dat gif in je lichaam krijgt), maar in in je hart dus wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan de binnenkant van de stekel zitten gleufjes waarin gifklieren verborgen zijn. Met een zwaai van zijn staart plant de Rog de pijl in het lijf van zijn prooi of belager. De wond doet verschrikkelijk pijn en kan gevaarlijk zijn, ook voor de mens, want het gif werkt op de zenuwen en het bloed. |
|
Citaat:
|
echt heel erg, las het vanochtend. ik zal hem missen op TV, echt een persoonlijkheid.
dit circuleert op msn; If You Havent Heard, Steve Irwin Died Today The 4th September, Near Cairns. He Got Stuck On The Barb Of A Stingray Witch Pierced His Heart. As A Sign Of Respect For The Australian Cultural Icon, Place A Turtle ( tu ), At The Start Of Your Name, And Forward This To Everyone You Have Online haha, wel leuk dat hij zoveel fans had en mensen die het iets doet dat ie er niet meer is. Maargoed, sterkte aan de familie en RIP. |
dat msn gedoe is altijd zo overdreven (n) :o bij mij hebben ook al 3 personen hem in hun nick :|
maar wel jammer ja, ik vond het wel vermakelijke tv. |
Aah misschien was het wel beter zo. Als ie nu door een krododil was gegrepen dan had je er vrijwel zeker van geweest dat dat beest em helemaal verorberd had.
Nu hebben de nabestaande nog een lichaam en een graf waarbij ze kunnen rouwen e.d. Was ie opgegeten door een krokodil dan was er vrijwel geen lichaam over geweest. Het is nu nog steeds wrang en hard maar dan beter zo denk ik dan verorberd door een wild dier. Kzal em wel een beetje missen op TV. Hij had inderdaad een grote persoonlijkheid. Beetje overdreven misschien maar hij deed het wel leuk. Super ADHD patientje die het lot vandaag voor het laatst tartte. Maar ... wel een bijzonder iemand. † Steve Irwin. |
Ja je kon er op wachten hè..
|
Ik vond hem altijd gruwelijk irritant, kut voor hem though.
|
Citaat:
|
Citaat:
Had alleen meer gedacht dat een krokodil hem had verslonden. |
Citaat:
Hij is wel overleden tijdens zijn werk dus wat dat betreft is het wel toepasselijk (hij had ook door een auto ongeluk ofzo kunnen overlijden) nu stierf hij iig tijdens wat hij het liefst deed nietwaar.. Ik vind t jammer, het was een markant figuur.. iedereen zegt nu wel van het was te verwachten etc, maar dat wil nog niet zeggen dat ie het verdient om zo jong te overlijden. Het was een vakman en hij heeft veel goede dingen gedaan voor de natuur en dieren dmv fondsen, natuurparken enz (y) enn hij laat natuurlijk een vrouw en jonge kinderen achter.. |
Citaat:
|
Had het vandaag ook gehoord ja. :(
Ik baal er echt van, was echt een grote fan van 'm. Keek altijd naar zijn programma's.. Ik heb zelfs zijn speelfilm (collision course) op DVD. Ja ik ga hem zeker missen... Crikeey!! :( |
Citaat:
|
wat een held was dat! jammer.
|
Oh crikey mates :( (n)
|
newsflash: er gaan meer mensen dood op een dag...
|
Citaat:
|
Hmzz moest ie die dieren maar niet altijd lopen te treiteren, akelige man was het (n) Pijlstaartroggen zijn hele rustige beesten verder, je wordt neit zomaar gestoken.
|
Citaat:
http://www.elsevier.nl/nieuws/buiten.../artnr/113449/ Ik geloof nooit dat hij dieren moedwillig liep te treiteren, ik heb een filmpje gezien dat ie staat te janken omdat er een krokodil doodging :/ |
ja twas te verwachten. Als je elke dag als jke opstaat gelijk 3 krokodillen dubbel vouwt en er mee gaat worstelen komt er een x een dag dat een dier dat niet pikt :)
|
Citaat:
Verder; balen dat ie dood was, altijd leuk om naar te kijken. Hoe enthousiast hij altijd vertelde over die beesten (y) :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=LlxJ-...elated&search= |
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn, het leek een mislukte grap, maar het blijkt echt te zijn :eek: ... Ik ben al 2 dagen ongelofelijk sjacherijnig,,
Niet dat ik iedere dag naar em keek of dat krokodillen mn lievelingsdieren zijn maar hij maakt het leuk.. Ja, met zn grooooote enhousiasme.. Zowat alles van ik van dat soort dieren weet heb ik van hem. En hij is nu eigenlijk zowat een legende.. Media overdrijven alles, ook van dat met zn zoontje de krokodillen voeren. Als er ook maar enig gevaar was geweest had ie het echt niet gedaan, hij kent al die dieren op zn duimpje en doet dat echt niet bij de meest wilde hoor.. ! En ik vind het juist wel logisch dat hij niet door een krokodil is gedood.. : die kent hij het beste, dus daar wordt je niet snel door gedood. Mensen zien hem wel vaak als een maniak die worstelt met gevaarlijke dieren maar ze zien niet hoeveel hij ervan af weet. en met de pijlstaartrog was een ongeluk. op een ander forum heb ik gelezen dat volgens een ooggetuige de rog afwende, een bocht maakte of zoiets en toen de stekel per ongeluk in zn hart kwam. Wat ik wel heeel heldhaftig vind is dat ie de stekel nog uit z'n hart heeft getrokken! En ik heb ook wel eens gedacht; heeft ie 9 levens? Maar zijn vader leeft ook nog en daar heeft hij bijna alles wat hij weet van geleerd.. Jammer dat media niet gewoon 1 ding vertellen; de waarheid maar ze 10000 versies hebben. Maar ik zal hem missen, zn accent was ook grappig :( :( :( :( :( :( :( :( :( Anne |
Twee dagen chagerijnig zijn om de dood van iemand die je persoonlijk niet kent maar 1 keer in de week ziet op tv. Ga je ergens anders druk om maken ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
erg voor de man, maar ja, dat was het :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |