![]() |
[itunes] overzetten ipod
hoe kan ik nummers van me ipod naar pc kopieren?
|
De nummers staan in verborgen mappen op je iPod, en met cryptische filenames. ID3-tags doen het nog wel.
|
bv met EphPod maar als je even google raadpleeg op ipod to itunes vind je genoeg :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zoeken op versiontracker.com naar Ipodrip. :)
|
ok. nog iets he. ik zit op de laptop van me zusje met haar itunes. nu ik mijn ipod erin zet dan herkent itunes m niet :S
|
Staat ie wel als verwisselbare schijf in windows dan? En herkent de Ipod wel dat ie is aangesloten?
|
jups
|
ok na paar uur in de laptop te hebben gezeten om te laden opent itunes zich wel en laat ie mn ipod zien. maar als ik een nummer wil afspelen geeft ie een viese fout aan. :s en loopt itunes vast
|
vieze fout? WELKE FOUT ?
*sight* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij bleef ook de hele tijd op "koppel niet los" staan...ook toen ik m al eruit getrokken had. ik kon m dus neit normaal uit de laptop halen... wtf :s |
ok nu is me ipod helemaal fcdup! :mad: dus ik had m zomaar uit de laptop getrokken en toen deed hij het nog perfect. maar net tijdens het luisteren stopte ie ineens en er was geen reactie. en de batterij werd echt ontzettend warm. nu heb ik m laten afkoelen en daarnet stond er een tekeningetje met ik dacht een batterij en een uitroepteken en daaronder de tekst www.apple.com/support/ipod ofzo.
net deed ik m weer aan toen zag je alleen die apple-tekentje dat alleen maar vager werd. En als ik m nu aandoe krijg ik weer een (andere)batterij-teken met een een uitroepteken. En in het allerergste geval, hoe zit het met de garantie van ipod...ik heb m denk ik 1jaar een een week ofzo... :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |