![]() |
Wat heb je vandaag gedaan?
ik heb anderhalf uur met een forummer aan de telefoon gezeten :eek:
|
goh, WIE?!
edit: ik heb net de volkorenbiscuits weggelegd want oohhhh anders blijf ik eten :) |
Zozo, wie is de gelukkig?
|
vertel er dan ook bij welke forummer :eek:
Ik ging naar school waar ik van half 10 tot half 6 bleef :( Maar het was wel gezellig enzo. Toen naar huis, beetje gehangen, en daar ben ik nu nog mee bezig eigenlijk. Saaie dag enzo. |
met zeehond23 :)
en verder heb ik vandaag uitgeslapen, gewinkeld, hntm gekeken en ik vind het maar stom (N) en nu heb ik koude voeten |
ik weet van niks! ;)
|
godver ik had een hele lange reply op g-lo's post maar toen was de topic dicht :mad:
nou het kwam er op neer dat het mij ook leuk werk leek :( |
Citaat:
ik ben nu een filmpje aan het binnenhalen en ik ga zo slapen. dáág! |
Zeehond, vuile hoer, jij praat ook met iedereen he!
:p |
aww :D
|
Citaat:
|
crap, vergeten XD
Ik was ook zo ondersteboven van die geile groene outfit van trimm :p |
:(
|
morgen weer een kans :p
|
Citaat:
|
ik moest net hardop lachen om de sig van Otis, ik zit geloof ik nog in mijn plas, poep, piemel periode
|
dat wisten we al!
|
ik vermaak me al enige tijd op de LIVEJOURNAL van QIMM'S PAARD
|
dankjewel mijns :bloos: en ik ook rox
|
Ik heb vandaag uitgeslapen en genintendo-t (?!), daarna WEER een jas gekocht, gekookt met een vriendinnetje, eerste college gehad wat leuk was en net naar Volver geweest en ik vond 'm leuk. (y) Nu ga ik kleren wassen!
|
hoe was je date scarlett?
|
Citaat:
|
ik ben vandaag voor het eerst naar de HKU geweest en het was best leuk. Toen ik thuiskwam was ik echter helemaal kapot wegens maar een paar uur slaap dus ik ben gaan slapen. Daarna kwamen er nog wat lui langs om The Descent te kijken en dat was ook wel leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: hagel dus |
topfilm!
|
voorspelbaar als een ei dat op een stenen vloer valt vanaf 10 hoog
|
Ik had vandaag school en dat was vermoeiend, daarna bij carn een kutfilm gekeken. Op de terugweg nog aangevallen door glbberige wezens en ik heb het helemaal gehad (n)
|
eeh huh :confused:
|
Citaat:
Ik moet minder gaan forummen, period. |
Citaat:
|
Citaat:
|
daar ben ik het persoonlijk niet mee eens, maar gelukkig verschillen meningen (Y)
|
vandaag heb ik te veel bier voor een doordeweekse dag op en nu ga ik slapen, morgen vroeg, werken, huis kijken, etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
College gevolgd, in Nijmegen geweest voor wat boodschappen, zelfstudieopdrachten gemaakt, darts gekeken, geschreven, en nu zit ik nog even op het forum.
|
Eerst naar school, toen kwam een oud klasgenoot me ophalen van school, gingen we winkelen, toen langs haar huis, toen ik alleen weer terug naar het centrum om een goede vriend op te halen, toen met hem naar mijn huis, beetje zitten babbelen, gegeten, film gekeken, hem op de bus gezet, naar huis, omgekleed, hardgelopen, gedouched, gegeten, msn en forummen, en zo slapen.
interessant he? :rolleyes: |
Citaat:
|
Opruimen, want er komt hier een huiskijk-kerel langs die in alle hoekjes van het huis gaat kijken of er nog lijken liggen en dan zegt hij hoeveel het huis waard is, zodat mijn ouders een nieuwe hypotheek kunnen afsluiten. Ik snap niet zo goed waarom ik dan moet opruimen, want als die man denkt dat het een smerig rothuis is dan hoeven mijn ouders vast minder te betalen.
Verder eet ik bosvruchten-sorbetijs van de AH want schijnbaar wil niemand anders het. :confused: |
Citaat:
ontipoc: ik heb net romper stomper voor het eerst gezien en ik vind em vet. erg zonde dat die Danny zelfmoord heeft gepleegd want die dude had zware potentie! wie kopt em in? |
Klem gezopen aan de Disaronno...
|
ik heb net gewerkt.
en ik ga zo douchen en dan nog slapen. of tv kijken ofzo. en koffie zetten (y). tussen 12 en 2 komt een dude het water meten ofzo? iig, dan hoeven we straks minder waterkosten te betalen:):) en mijn broertje komt ook nog, want hij studeert nu ook in groningen, goh, wat gezellig. Vanavond met heelveel mensen eten en daarna naar iets saais. |
ik heb m'n saldo gecheckt en het viel een beetje tegen en nu ga ik ontbijten.
|
Ik ben zo moe maar ik moet dadelijk wel douchen en naar school.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |