![]() |
filmpersonages
Kijk dan denk je leuk! Ik ga een feest geven met een dresscode; filmpersonages.... ( sneeuwwitje, moulin rouge, pulp fiction, lara croft)
Alleen als welk filmpersonage moet ik zelf verkleed? Hopelijk willen jullie met me meedenken...?? Liefs, |
sneeuwwitje, moulin rouge, pulp fiction, lara croft
|
Als je een kerel was had ik je The Dude aangeraden.
|
jenna jameson
|
Jack Sparrow
Scarlett Een of andere dansgriet of dansman (Travolta, Olivia Newton John, die van Flashdance,...) Een elf van LOTR |
Als homo-cowboy :p
Als Willy Wonka Als Aladdin Ehm... verder ben ik inspiratieloos... |
die vriendin van tarzan :)
|
Citaat:
OT: Geen idee, Harry Potter ofzo. |
Buffy of Dorothy ( The Wizard of Oz) (y)
|
Citaat:
|
Derek uit American History X :o
|
Bedenk wat je favoriete film is, kies daar je favoriete personage uit, klaar!
|
Mary Poppins
(edit: oja, en oefen even op het supercallifragilisticexpialidocious ;) ) |
forrest gump
|
Darth Vader
|
Citaat:
Nja dan kan natuurlijk ook altijd nog: Luke, Han, Leia (met die leuke knotten aan haar hoofd ;)). Offe... je gaat als Chewie :p |
Het is Marlene Dietrich geworden.... :) thanks voor alle suggesties
|
Da's een actrice, geen personage. :o
Maargoed, laat het resulataat maar zien als het feest is geweest, ben wel benieuwd. |
Je kan als Judge Julie gaan, want ja zij is in haar educatieve programma zeg maar de bazin, en aangzien jij een feest wil geven zou dat misschien een toepasselijke rol zijn, degene die het regelt allemaal. Je zou ook als Sharon Stone kunne gaan in basic instinct: ik heb "gelezen" dat daar nogal ene indrukwekkende verhoorscene plaatsvond. :eek:
Het probleem is natuurlijk dat het personage iets moet hebben wat niet casual is, je moet wel kunne zien welke filmster je bent zeg maar, dus de mogelijkheden zijn enigszins beperkt. Misschien zit hier nog wat voor je tussen: - Katharina Zeta Jones: the mask of zorro - Gewoon een babe uit James Bond of een Austin Powers film, of uit sin city en desnoods charlies angels - Uma thurman: Kill Bill - Julia Roberts: Pretty Woman - Kate Winslet: eternal sunshine of the spotless mind Maar anders is Moulin Rouge of Olivia Newton John uit grease wellicht het beste. |
Een van de personages uit de film Freaks
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |