![]() |
spoed
Ik ben echt een grootte fan van de vlaamse ziekenhuisserie spoed.
Echt zo grappig maar toch ook spannend Dus vandaar hier een topic over spoed De aflevering van afgelopen zaterdag :eek: ik moest echt bijna huilen, arme cisse, |
Ik vind dat echt het ergste dat ik ook heb gezien :o Zooo nep en zoo enorm slecht geacteerd...
|
Citaat:
Is het dat wel moet ik toch mijn complimenten geven voor het bereiken van een nieuw dieptepunt (y) :) |
^ Eens.. zeker die dr. Gijsbrecht is een afschuwelijke acteur.
|
Citaat:
M'n moeder is helemaal gek van Spoed en kijkt er altijd na.. :| |
Citaat:
|
Ik vind het geweldig. Als ik kan kijken, dan ga ik er echt voor zitten. Lagge man.
|
ik vind die belgische termen wel leuk. Serie is trouwens op zondag :d
intensive care - inzo (intensieve zorg) rontgen -mobiele beeldvoming :D :D |
Hebben jullie die aflevering ook gezien, dat hij iemand zijn been ging amputeren met een figuurzaag. :')
|
nee
|
Die serie is zo fucking geniaal :D
|
Citaat:
|
CISSE is iig dood
|
mja ik heb afgelopen 2 maanden gemist kijk pas weer sinds 2 weken
|
Citaat:
Ik vind het zelf een redelijk leuke serie. Meestal kijk ik omdat er toch niets anders leuks is en wil ik altijd wel weten wat er de volgende week gebeurd |
Aardige serie. Dit kijk je ook niet voor acteerprestaties (staat bovendien TROS in beeld, dus je weet wat je kan verwachten) maar ik kijk er met plezier naar. Vooral het vlaams is mooi. Verwittigen vind ik echt een geniale term.
Maar wel spijtig dat onze cisse dood is, ben benieuwd hoe het zonder hem is. Had liever dat hij op reis ging en in afrika oid ging wonen en helpen, maar zo dood wens je hem niet. |
Citaat:
En toen wastie vent weer levend, en probeerde hij zichzelf te verhangen in de beugel waarin zijn halve been lag "Spoedgevallen, met Vanessa...." |
Klopt foutje het komt op zondag ja
Ik vind het alleen altijd zo stom, altijd als er iets anders is word als eerste spoed vervangen. Mijn moeder heeft gewoon echt zitten huilen bij de dood van cisse, maar ja cisse was dan ook onze favoriet. Vooral dat vlaams vinden we leuk. |
omfg
|
Citaat:
|
wat is gister gebeurd dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |