![]() |
Hardere dance-stijlen
Aangezien deze muziek wat ondervertegenwoordigd is in dit forum, open ik maar even een topic erover. Dus heb je hier iets zinnigs over te zeggen: goede nummers, gave concerten, artiesten, must-have cd's... Je kan het hier allemaal kwijt!
Om zelf maar even te beginnen: heb paar weken terug de CD !MPACT gekocht (Jump en Hardstyle). Heerlijke CD voor in de auto (en dan vooral het nummer Stampuhh van The Prophet & Deepack). Heeft iemand toevallig Explosive Car Tuning 11 al? Ik denk dat ik die morgen maar eens ga kopen... (Hopelijk gaat dit topic een beetje lopen :p ) |
SLAAAAAAAAAAAYERR
|
S.W.A.T. : The Fly is dead. :D
Tunderdome 5. |
Citaat:
ban voor mij? |
Terror (Y)
Mechanicman is een aanrader. |
doormouse - skelechairs (venetian snares mix)
|
Ik ben echt een jump-fanaat :D !! En dan specifiek French-tek: Greg C, Lobo (y) .
Favo track: DJ Coone - The Return, heel afgezaagd maar wel een topper :p . |
Explosive car tuning
krijg je daar een gratis tribal tattoo bij? |
^ <3
M1dy en ANC (Y)(Y) |
Citaat:
Hmm albums, kben meer van de vnl releases. Stormtrooper!!!! |
Citaat:
|
m1dy vind ik wel gaaf ja
|
Ik dacht dat dit over moshen zou gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
leuker.:) ANC (auw), making orange things en winnipeg is a frozen shithole (een en al frustratie) |
01-va-the_future_of_hard_dance_001__mixed_by_yoji_biomehanika-proper-usf.mp3
Deze mix is echt relaxed :) |
Ohja, shitmat en bong-ra mogen er ook wel bij vind ik.
|
Luistert nu: Explosive car tuning 9 - 13. DJ Zemtec - Amen (Brennan & Heart’s Techstyle remix) :o :o
soms heb je van die buien waarbij je last hebt van een walgelijke smakeloosheid :( :o :| |
Citaat:
|
Duranduranduran, echt?
Is me nooit echt opgevallen eerlijk gezegd... Nog een specifiek album? |
Citaat:
(edit: ) veel harder dan bong-ra in ieder geval |
Citaat:
|
hypnoskull - Bassgun X reload
(y) |
Tot aan hard girls vind ik het nog niet echt hard ofzo :/
|
oh ik wel... maar ik zal wel een softie zijn dan.
ontopic: LA Style - James Brown is dead |
Ik ben natuurlijk wel ontzettend ruig enzo ;p
Aangezien we het electronisch houden: Alec Empire, Atari Teenage riot, Defragmentation wil ook wel, Hellfish, kid 606, sickboy. Dat is dansbaar en relatief hard. Denk ik. |
van kid606 ken ik weer niks hards... nog aanbevelingen?
ik heb 'P.S. I Love' You en 'Why I Love Life' |
De hardheid is te betwisten hoor, lang geleden dat ik het voor het laatst opzette, in m'n herinnering was het enigszins hard te noemen (aangezien TS dingen als explosive car tuning er ook onder laat vallen).
Who still kill sound en kill sound before sound kills you. Van Ymir af te plukken op de blauwe vogel, free share. |
Probeer wat hardtek.
|
kid 606 is niet echt hard, wel supergaaf. drill 'n bass is de shizzle
|
Pendulum <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ook altijd een goede party-knaller blijft: Hardstyle-remix van Drunkenmunkey: Calabria |
RTC - Beethoven On XTC (dit is echte Rotterdamse hardcore :p ) blijft ook een geweldige track (y) !!
|
Citaat:
(Net ECT 12 gekocht... ben benieuwd :) ) |
Ik vind industrial hardcore ook wel gaaf. Kraakt lekker, ophidian bijv.
|
Autopsy
Point Click Kill E.P. The Sickest Squad the sickest E.P. op neurotoxic rec. Heeft meer vette shit, www.audiogenic.fr |
Citaat:
alsjeblieft die is dus echt wel hard en drill n bass is een pauper benaming |
Citaat:
|
vroeger was het tof, nu echt niet meer
|
noisekick - moeten er dooie vallen
|
Citaat:
rutger bardamu: noisekick - 666bpm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en drill 'n bass dekt de lading perfect |
serieuze harde platen/vette platen in het hardere gedeelte van het muzieklandschap:
dev-null - rave5 dj skinhead - extreme terror pisstank - punching your girlfriend's cunt till it bleeds headache - gangsta (ultieme killbill sample) hobert europe - c los collie weed producer snafu - 201 ways to kill a man droon - cripplefight venetian snares - infolepsy ep en winnipeg is a frozen shithole voornamelijk (albums) probeer geen structuur in de lijst te ontdekken |
Citaat:
|
winnipeg is maar een ep met 3 echte nummers, al doet de tracklisting anders vermoeden. goeie bak teringherrie, dat wel \m/
|
en daar gaat het om voor onze forumvriendin jumpfrious
kazaa draait momenteel overuren bij haar |
dj skinhead is tof
vooral omdat het oliver chestler is (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |