![]() |
jonge meisjes (18 +)
ik vraag me af of meisjes vaker zin hebben dan jongens?
asielzoekertje |
Ik snap niet wat de poll en de vraag in de openingspost met elkaar te maken hebben. Bovendien denk ik "jonge meisjes" niet aan 18+. Bovendien vraag je, als ik het goed begrijp, aan ons wat wij denken dat het gemiddelde is dat deze meisjes per week zouden "vrijen"?
Ik stem op 4 x per week omdat ik 4 een mooi getal vind. Ik kan trouwens wel voldoen aan je sig, pm maar dan stuur ik ej nadere gegevens door van een meisje dat wel wil. Over de betaling worden we het nog wel eens. |
bedankt voor het stemmen ertur.
mail me maar! groetjes |
ik ben wel een leuke juffrouw!
|
Betalen voor seks is voor losers.
|
ik zeg toch niet dat ik betaal voor sex!!!
eerst vragen via mail waarover het gaat. |
Máár 4x? :eek:
|
Ik weet niet...ik hoop niet te vaak, mijn toekomstige vriendin moet wel een BEETJE "groen" zijn.. :rolleyes:
|
Wat ís dit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
10x
|
Hoewel ik geen jong meisje ben, maar wel een vriendin heb en we samen vrijen stem ik op 4x(en meer). Hierbij ga ik er dus wel even vanuit dat ze er geen andere sekspartner op nahoudt.
P.S. Wat zijn die keuzes ongelukkig gekozen, je had beter marges kunnen kiezen. (n) |
Ik heb minimaal 7x zin moet ik zeggen!!!! :eek:
kan een fb de poll aanpassen? |
Citaat:
En aan een leuke juffrouw kan ik je wel helpen. Hier vlakbij is een steenweg die bol staat van zo'n juffrouwen. Zal ik er eentje opsturen? Prior of gewone verzending? |
Oke, alle hoop is dus vervlogen :D
|
Zoveel mogelijk natuurlijk.
|
iedere dag zo'n 6 x
het houd je fit he |
oh shit ik ben te oud :(
|
|
Abus is een goed merk :cool:
|
4x.