![]() |
onverklaarbaar water
wtf
toen ik vanmorgen de deur uit wou gaan pakte ik natuurlijk mijn sleutels van mn bureau. die waren zeiknat.. ok vaag zal wel van uitgaan zijn geweest d8 ik. dus ik doekje pakken om t ff weg te vegen, dus ik til mn toetsenbord op om er makkelijker bij te kunnen. daar lag een dikke plas water onder?! dus ik hele bureau gelijk onderzoeken en ja hoor onder de muismat allemaal water, onder de monitor en ook onder de laptop! niet een beetje vocht maar echt een plas water geen lekkages gevonden of wat dan ook maar dat zou sowieso al niet kunnen want er lag verder geen water op "open plekken" op het bureau het lag echt alleen ONDER voorwerpen wtf ik snap er echt helemaal nix van, heeft iemand dit ook wel eens gehad of weet hoe dit kan? |
klopgeest :o
|
Misschien een glas water omgstoten toen je dronken terug kwam van het stappen :o ?
|
Citaat:
maar nee dat zou ik nog wel geweten hebben en ik neem sowieso geen vloeistoffen mee naar mn pc/laptop + dan zou het over mn hele bureau gelegen hebben ipv alleen onder de voorwerpen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
muwhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh watergeest
|
Citaat:
ik ben helemaal niet zon zweverig figuur en ik zoek dit in eerste instantie ook niet in iets bovennatuurlijks maar desondanks: WTF |
Zwetende apparatuur. Moet je maar niet zoveel met je PC bezig zijn.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :( |
Condens? Had je je raam open ofzo?
|
@Soija: Ik wilde die grap dus ook al maken http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Citaat:
en condens zorgt ook niet voor dergelijke grote hoeveelheid water lijkt me + het was ook niet onder ieder voorwerp. perforator, nietmachine etc waren niet nat :s |
Citaat:
Althans, dat willen de Mystici ons doen geloven. |
Paulusma voorspelde gister toch: 'hier en daar een zeer plaatselijk buitje'
|
Citaat:
|
Citaat:
vervelende is dat ik er zelf echt geen logische rede voor kan bedenken, en alle reeele theorieen die ik, mn huisgenoten of anderen hebben verzonnen zijn allemaal makkelijk te weerleggen |
Citaat:
|
Citaat:
en twas geen grap ;) |
Citaat:
En klopgeesten moeten kloppen, niet water omgooien. ;) |
Citaat:
|
ach, hou toch op over die klotegeesten, daar is totaal geen bewijs voor, en het is een en al new age spiritual bullcrap.
Het waren gewoon de onderbroekkabouters. |
Vervelende familieleden?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |