![]() |
Iced Earth Appr. Topic
Wat een heersers (y)
Jammer dat ze zo'n onstabiele line-up hebben, maar ik ben blij dat ik ze een jaar of 4/5 geleden heb gezien met Richard Christy, James Macdonough, Larry Tarnowski en Matt Barlow nog in de gelederen. NP: Iced Earth - Night Of The Stormrider |
Helaas heb ik Iced Earth alleen met Tim Owens gezien. Tim Owens is een prutser. De setlist bestond voor de helft van nummers van the glorious burden wat ik een poepalbum vind.
Night of the stormrider en something wicked this way comes behoren tot mijn favorieten. |
hmm ik vind die laatste niet eens zo slecht
en matt barlow is gewoon een loser, daarbij is owens gewoon een teringgoede zanger maar past hij niet echt in het iced earth plaatje. verder tja iced earth.. wel ok maar ik vind het niet geweldig, die live 3disc cd is wel teringvet. |
Horror Show :cool: (y)
En uiteraard gaaf artwork. |
paar jaar geleden veel geluisterd
the melancholy ep (Y) |
Vind Iced Earth een heersch band, fan hiero (y)
1e nummer wat ik hoorde was Melancholy(Holy Martyr) en meteen was ik fan van Barlow's stem. |
Citaat:
|
Citaat:
this one is called "PURE" "PURE" |
Nooit zo heel veel geluisterd, vroeger af en toe. The glorious burden vind ik niet zo.
|
Ik luisterde een paar dagen geleden weer eens een nummer van ze, en bedacht me toen dat ik Alive in Athens nog es moest downloaden (ja I know downloaden, maar zo'n grote fan ben ik nou ook weer niet) dus dat deed ik en het is gewoon supervet (y)
|
Ik vind Barlow echt een gave zanger (Y)
|
Citaat:
|
*schop*
Omdat de Promo, Overture of the Wicked ECHT fokking slecht is. Echt diep diep treurig dat Tim Owens er nu staat, zinloze zeikliedjes zijn het geworden. Het is bijna knap dat hij de Something Wicked-saga zo kan verkrachten. NP: Iced Earth - Travel in Stygian (live) |
Citaat:
1 van de beste live-albums die ik uberhaubt ken, net als Iron Maiden @ Rock in Rio :o |
Citaat:
|
Megakut natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |