![]() |
Wat moet jij op dit moment leren/ maken/ doen?
Ik ben nu bezig met celbiologie, en gebruik s.com als sog-materiaal. Waarschijnlijk zoals vele anderen.. Toch?
|
Ik moet leren hoe ik sociaal blijf doen. (y)
|
Wiskunde huiswerk voor donderdag :o
|
Boeken kaften en een vriendje zoeken.
|
Citaat:
|
Ik moet:
- moleculaire genetica leren - een onderwerp voor mijn presentatie bedenken en uitwerken - een kunst of archeologie onderwerp vinden voor mijn kleine presentatie - mijn spullen bij elkaar zoeken voor morgen - weefselkweek voorbereiden - mijn tas inpakken En ik zit alleen maar te forummen :o |
M'n aantekeningen van cyto/histo/pathologie en biochemie uitwerken.
|
Wiskunde maken en filosofie tekst doorlezen. En eigenlijk ook nog meer.
En SOG, ja. ;) |
Een practicum voor natuurkunde, maar die kerel van een leraar kan niets goed uitleggen, dus ik snap er maar weinig van. :nono:
|
Moeten is relatief. :)
|
Citaat:
|
Eigenlijk economie.. maar ik ga gewoon lekker naar dromenland :o
|
Ik moet helemaal niks.
|
Wat ik voor school zou moeten wil ik nog even nog niet over nadenken. Verder moet ik niet vergeten een pakje terug te sturen.
|
Het is laat, dus op dit moment hoef / moet ik van mezelf niets. ;)Maar meestal als ik forum ben ik ook niet aan school bezig, dus ik gebruik s.com bijna nooit als Studie Ontwijkend Gedrag. :p
|
- Nog een paar opgave van economie, maar ik loop al aardig voor
- Nog één hoofdstuk geschiedenis. Dan loop ik ook daar op voor - Nog één paragraaf wiskunde. En damned nu weet ik het 100% zeker, ik had gewoon N&G moeten gaan doen. Achteraf geswans, blegh! |
Citaat:
ot: ik moet nu naar bed van mn moeder, en ze wordt nu ook boos enzo, maar ik heb geen zin :o |
Frans, Europakunde
|
Hoofdstuk 2-5 leren van biologische psychologie, en ik ga er donderdag mee beginnen!
Die uitroepteken plaats ik maar zodat het dan net lijkt alsof ik er veel zin in heb. |
Mechanica, meetkunde en koolstofchemie. >_<
|
Citaat:
|
De computer afsluiten en naar school gaan
|
Douchen :o
|
Ik ga straks ontwikkelingssociologie doen en daarna ga ik ontwikkelingpsychopathologie opdrachten maken en beginnen aan de herziening van de samenvatting van dat vak van vorig jaar.
|
Citaat:
|
ik moet niks :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik moet...
- een literatuuronderzoek verbeteren (paar extra titels zoeken en twee artikelen uitprinten en er bij stoppen ), - een practicum afmaken (heeft geen haast, maar is wel leuk om af te hebben). |
Advanced Statistics for Nutritionists
|
Citaat:
|
Ik moet uitvinden hoe ik in godsnaam een 55+ leeskring moet begeleiden; het boek daarvoor lezen; een illustratie maken voor de ANS; nog wat teksten lezen en opdrachten maken voor vakken van Engels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o Ik ga zo even wiskunde doen denk ik. Maar ik ben net thuis en wilde eerst even forumen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
*stofzuigen* :D |
:D
Nja, bij mij is ook altijd als ik school heb m'n kamer netter dan in de vakantie. Als ik dan huiswerk ga maken, eerst alle boeken netjes in m'n kast zetten en troep die nog op de grond ligt opruimen enz. :o |
Ik moet woordjes voor engels leren en een boek voor engels leren en ik haaaat engels. :mad:
|
Citaat:
ot: ik moet nog een stuk of 16 wiskunde opgaven, en daarna nog een d-toets van een 4v hoofdstuk maken om de stof te herhalen en eigenlijk loop ik al een 4v d-toets achter :\ En dat in mn eerste schoolweek :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog steeds hetzelfde als gisteren
|
Citaat:
|
ik moet nu eigenlijk een workable storyboard maken, maar eerst mn idee uitwerken lijkt me handiger :o
|
Ik geloof dat ik Handelingen 1: 1-18 uit het Grieks moet vertalen.
|
Ik moet de vervoegingen van Hebben en zijn weten..
In het frans :rolleyes: |
Ik moet mijn boeken nog kaften. Maar ja, heb nog tot maandag.
|
Me pokerboeken die ik vandaag binnen heb gehad :)
|
lezen mja dat is algemeen bekend bij rechtenstudie he ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |