![]() |
is dit een herenriem of een damesriem?
Ik heb op internet dus de volgende riem gevonden, die ik wel cool vind.
Hij staat echter onder de categorie 'damesriemen'. Zit er eigenlijk verschil tussen herenriemen en damesriemen, is dit een herenriem of een damesriem? Ik heb wel eens gehoord dat jongens een riem linksom dragen en meisjes rechtsom, dus dan zou dit een herenriem zijn.... http://www.avoort.net/gstar1.jpg http://www.avoort.net/gstar2.jpg |
Ik denk een jongensriem maar vind je ook niet dat dit obsessieve vormen dreigt aan te nemen?
|
ik denk dat je er best goed mee kan slaan op beiden sekse (y)
|
BRUINE RIEM :mad:
|
Ik heb geen idee hoe ik mijn riemen draag. Ik meen me te herinneren dat mijn ouders het ooit over soorten riemen hebben gehad en dat ik al heel snel mijn schouders heb opgehaald. Ik raad je aan je daar niet al te veel druk over te maken.
Als je hem mooi vindt, gewoon kopen. |
een damesriem is korter, dus tenzij jij heeel smal bent krijg je em niet dicht om je middel ( en heb je zeker geen ruimte meer over om je survivalkit eraan vast te gespen)
|
Citaat:
|
Geen idee, maar hij is wel lelijk.
|
ik denk inderdaad dat een herenriem groter/ langer is. Ik draag nu zelf ook een herenriem, maar bevalt me prima :)
|
Jonguhhh, kappen nou met die riemen
|
Citaat:
|
Citaat:
(of staat t mini op de gesp?) |
Citaat:
|
Ik vind dit trouwens een unisex riem, en zowel de riem zelf als de term unisex is lelijk.
|
ik denk dat het een aids riem is
|
Citaat:
|
Hoeveel ga je hiervoor betalen?
|
Citaat:
|
zolang je hem dicht krijgt lijkt het mij een goede riem hoor :), laat je niet van de wijs brengen flyingdutchman.
|
Citaat:
|
Ik vind het meer een herenriem, maar opzich kan het voor zowel een man als een vrouw vind ik :) .
|
ik vind het een hoerenriem
|
als je als jongen een meisjes riem draagt valt je piemel er toch af?
|
Kerel, jij hebt echt een riemfetish of niet? :(
|
Hendig sjiek, die G-Star riempjuh.
|
wat een gezeik om niks.
|
Ik vind het een cavia. :)
|
Gewoon een riem. Als je hem leuk vind, dan is het toch goed?
|
Ik draag mijn riem ook rechtsom.
Gewoon, omdat. |
Citaat:
Ik vraag me af of Verdonk 'r riemen ook rechtsom draagt. |
een ordinaire dierenriem
bah |
Citaat:
Maar eh, is daar iets mis mee? Er zijn toch ook bijv. dames die 110 paar schoenen hebben? Misschien is bovengenoemde riem toch niet zo cool, toch nog 's ff kijken of ik gewoon een dikke riem met zo'n dubbele gesp kan vinden. |
.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |