![]() |
theo maassen top of flop
en waarom
ik zeg top omdat hij strakke opmerkingen heeft publiek er goed bij betrekt, grof taalgebruik heeft en erg ad rem is. |
top, gewoon, omdat ik altijd in een scheur lig bij hem http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
T-O-P...al is het alleen maar omdat ook ik zóóóoóóóóóóóóóóó'n vrouw met van die óóóóóóoóógenschaduw wil .
|
eigen mening
vind ik perso erg mooi |
top, hij is gewoon de beste met zijn humor en opmerkingen
|
haha, ik kijk 1 keer in de zoveel maand op dit forum, en nu staat er precies dezelfde topic bovenaan!!
humor, *ahum* maar ik vind theo maassen zeer ok.. |
Citaat:
(Henk van den Tillaart) en eindhoven is natuurlijk ook geniaal.. hijs echt stoerrrr liefsch |
Theo Maassen is de koning van Eindhoven
|
Hijz heel vet..!!! Henk v/d Tilaart vindik ook wel heel erg geslaagd ensow, maar dat was uit Neuk het Systeem tog? Die voorstelling die erna kwam vond ik wel iets minder ... hoe heetie nou ook alweer http://forum.scholieren.com/confused.gif
|
ik vin m TOP
kuzziess |
|
|
|
Citaat:
|
|
|
inderdaad jongens top.
|
Super TOP, Theo for Alleenheerser
|
t
|
Toppie Top! Ik vind 'm misschien wel de beste cabaretier...
|
mwah..
sommige grappen zijn geniaal, de rest matig.. |
Citaat:
|
|
TOP!!! ik ga er dit jaar ook nog heen... als ik kaartjes kan krijgen...
|
zeker wel topppp!!!!
Ben naar zijn nieuwe show geweest. Echt meesterlijk! een aanrader |
ben naar zijn nieuwe voorstelling geweest: functioneel naakt. Wel leuk, maar een beetje eenzijdig.
"ik wil geen nokia, ik wil neuke-ja!" Sebastiaan |
Flop, ik ben dan wel in de minderheid, maar ik durf nog altijd voor mijn mening uit te komen. Ik hem hem niet grappig. Als ik hem zie, moet ik al kotsen. Hij is langdragig, enz., enz.
|
ik zit er heel toevallig nu naar te luisteren en ik vind het echt top!!!
|
Flop
OMG:eek: Theo maassen is echt een sicko... Als cabaretier vind ik hem niet grappig... Maar ik vond het wel humor dat hij die beker gejat had... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |